Site icon IAS

ריג'נט סבן סיז מציעה 8 מסעות חדשים וחוויתיים בשנת 2020

סבן סיז ספלנדור. דגש על חופשות שייט נושאיות. צילום יח"צ

חברת השייט היוקרתית בעולם,  Regent Seven Seas Cruises®, חשפה שמונה מסלולי מסעות ייחודיים שנבחרו במיוחד ויושקו בהפלגות של שנת 2020. אוהבי קולינריה ויין, חובבי גינון וצמחייה, מעריצי מחזות ברודווי, אנשים עם תשוקה להיסטוריה – כולם יהנו ממבחר החוויות יוצאות הדופן שריג'נט תציע לקראת השנה הבאה עלינו לטובה.

ג'ייסון מונטגיו, (Jason Montague), נשיא ומנכ"ל ריג'נט סבן סיז, אמר כי: "אנחנו מזמינים את אורחינו ליהנות מחוויות מרתקות, הן ביעדים המרהיבים שבהם הם מבקרים במהלך מסעותיהם והן בתכניות העשירות שאנו מציעים על הסיפון. מהיסטוריה ואמנויות הבמה, לגינון ואמנות קולינרית, אורחינו מוזמנים להרחיב את הידע באמצעות שיעורים, הרצאות שונות ואירועים ייחודיים. אוסף המסעות יוצאי הדופן שלנו מעיד גם הוא, על החוויה ללא מתחרים של ריג'נט סבן סיז."

סבן סיז מארינר. צילום יח"צ

הפלגה שבה יכירו האורחים כמה מהיינות המובילים בעולם מאזור עמק נאפה הנודע בצפון קליפורניה. כאחד מהיקבים הידועים והמבוקשים ביותר בשוק, Harlan Estate מתואר "כיקב האולטימטיבי" במעמדו הרם וזמינותו המוגבלת. ביקב, יוכלו האורחים לחקור את עולם האוכל והיין באמצעות טעימות מיוחדות, חוויות אוכל ייחודיות והרצאות מאירות עיניים.

מסע בעקבות יינות, בליווי המרצה האורח – בארי וויס, סגן נשיא “Trinchero Family Estates”, סומילייה בכיר ומומחה בינלאומי ליינות ולמשקאות אלכוהולים, עם ניסיון של יותר מ-25 שנים בענף האירוח והיין. כמו כן, כיהן וויס כנשיא קהילת מחנכי היין. במסע זה יחשפו האורחים לאוספי היין Neyers ו-Folie a Deux.

יצירה של אמן הפרחים ג'וזף מאסי בריג'נט סבן סיז. צילום יח"צ

בהפלגה ייחודית זו, האורחים יצטרפו למומחה ואמן הפרחים ג'וזף מאסי וילמדו טכניקות עיצוב פרחים חדשות בשיעורי אמן משולבים, ויגלו גנים בוטניים בני מאות שנים בחוף בלעדי. מאסי כונה לעיתים קרובות על ידי התקשורת בשם 'אמן הפרחים של הדור' וזכה ב-17 תחרויות ופרסים לאומיים ובינלאומיים, כולל חמש מדליות זהב ברציפות של חברת הגננות המלכותית – וארבעה פרסי התערוכה הטובה ביותר – בתחרות הידועה של החברה המלכותית צ'לסי לתערוכות גננות ואף היה הצעיר ביותר לזכות בפרס אי פעם.

בהפלגה זו חוויה ייחודית באירוחו של סת' רודצקי, בעל קריירה של מעל לעשרים שנה בברודווי כשחקן, סופר, פסנתרן ומנצח. רודצקי כתב את שירי הפתיחה לטקס פרסי הטוני של 1998 ו -2000, הופיע בתזמורות במופעי ברודווי עשרות פעמים ביניהם "עלובי החיים" "המפיקים" ו-"פאנטום האופרה". אלבומו של רודצקי "Hair" בכיכובה של ג'ניפר הדסון היה מועמד לפרס הגראמי. האורחים יצפו בקונצרטים מדהימים בכיכובם של רודצקי וכמה מכוכבי ברודווי האהובים עליו, כשהם שרים להיטים מהמחזמר “The Great White Way”. כחלק מהחוויה, הקהל יזכה לשמוע סיפורים מצחיקים מאחורי הקלעים של מופעי בברודווי ופרסי הטוני. זאת לצד אמנים נוספים.

במסע מיוחד זה עם AncestryProGenealogists® יבקרו האורחים בנמלים לאורך החוף הדרומי של איטליה – קוראטו, לצ'ה וקרוטונה, ילמדו על ההיסטוריה של היעדים וישמעו סיפורים אישיים מבכירי אוניית של Voyager: קפטן פליס פטרונו, קפטן הצוות לוצ'יאנו מונטסנטו וקצין הניווט הראשון אמדיס סרקנו. בין המרצים האורחים יכללו: קייל בטיט, מייסד AncestryProGenealogists®,  שתחומי המחקר שלו כוללים מורשת, DNA וגנאלוגיה גנטית. תכנית נוספת הנה תוכנית יבשתית מיוחדת בת שלושה ימים, "Southern Sicilian Medley", הבוחנת כמה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו, כולל כפרים בסגנון הבארוק בדרום סיציליה ואוצרות ארכיאולוגיים במסע מסירקוזה לפורטו אמפדוקל, 30 ביוני – 2 ביולי, 2020.

ריג'נט מארחת על סיפונה מפיקים של ארבע סדרות טלוויזיה מרכזיות המוצגות בערוץ הטלוויזיה האמריקני PBS, על ההיסטוריה של מלחמת העולם הראשונה, מלחמת העולם השנייה, מלחמת קוריאה ומלחמת וייטנאם, לכבוד ימי השנה לסכסוכים המשמעותיים של המאה העשרים.

האורחים יצטרפו לעיתונאים אמריקאיים ידועים ומרתקים, בזמן שהם דנים במצב העיתונות בעולם.

חוויה ייחודית בבירת הבידור והקולנוע, בדגש על הפקות הטלוויזיה והקולנוע הגדולות ביותר בתולדות הבידור. יוצגו על ידי מפיקים ובמאים עטורי פרסים והיסטוריונים אהובים.

Exit mobile version