Site icon IAS

רויאל קריביאן משנה מסלולים מאסיה לאיים הקאריביים

האי קוקו-קיי של רויאל קריביאן. צילום יח"צ

בחברת רויאל קריביאן נרשמו ביטולים רבים לקרוזים למזרח הרחוק, אך במקביל הנופשים אינם מוותרים על חופשות שייט ובוחנים יעדים אחרים לשייט משפחות. לדברי אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה, נציגת רויאל קריביאן בישראל, "אנו רואים פניות רבות לאזורים נוספים כמו מיאמי, האיים הקאריביים ואלסקה. מיאמי היא נקודה על המפה שממש לא מומלץ לפספס. זוהי עיר מרכזית בדרום מזרחה של פלורידה, הנחשבת ל'שער של אמריקה' בזכות הקירבה ליעדים אקזוטיים כמו קובה ואיי הבהאמה ונתפסת כמרכז תרבותי וכלכלי", מסביר שנבל.

שנבל מוסיף ואומר כי יש לזכור שעיקר הפעילות בתעשיית הקרוזים מכוונת לחודשי האביב והקיץ וכי חברות השייט משנות מסלולים ומאפשרת ללקוחות לבטל ולקבל זיכוי למועד אחר למימוש תוך שנה.

הוא מזכיר כי בעקבות מגיפת הקורונה שהולכת ומתפשטת, חברת רויאל קריביאן עדכנה השבוע כי נשלל החשש שנוסעים נדבקו בנגיף הקורונה על אוניותיה.

הרמוני אוף זה סיז מבית רויאל קריביאן. צילום יח"צ

לבלות באי פרטי באיי הבהאמס

אואזיס אוף זה סיז. של רויאל קריביאן. צילום יח"צ

לפי סנורמה, הביקוש לאזור מיאמי והקאריביים צפוי השנה להיות מסע עם שפע של ריגושים וחוויות לכל המשפחה וללא דאגות: בין אם אתם חובבי ספורט אתגרי כמו צלילה וגלישה באומגה ובין אם אתם חובבי פעילויות מרגיעות כמו קריאת ספר על חוף הים תוך כדי לגימת קוקטייל צונן, יש באיים הקאריביים כל מה שתחפשו.

בנוסף השקיעה רויאל קריביאן באי פרטי קוקו-קיי שבאיי הבהאמס, המשלב אטרקציות מלהיבות לצד שלווה ורוגע. הכל על מנת לספק חוויה מלאה הן על האנייה ואין על החוף לכל המשפחה. האי הפרטי מציע שפע של תגליות מפתיעות וחוויות בלתי נשכחות החל מבריכות מים, כדור פורח צבעוני, מסעדות, פעילויות ספורטיביות, אומגות, מגלשות, נופים ועוד. על האי שפע של אטרקציות שונות – מגלשות מים רבות (כולל המגלשה הגבוהה בצפון אמריקה), בריכת גלים הגדולה בקאריביים, חוויית תצפית מכדור פורח (150 מ' מעל הים), בריכת המים המתוקים הגדולה בקאריביים, קבאנות מעל פני המים, שפע ברים ומסעדות ועוד.

השייט לקאריביים מתאים לכל גיל.

בחברה מדגישים כי רויאל קריביאן מקפידה לנקוט בכללים מחמירים על מנת לשמור על סביבה בטוחה ובריאה באוניותיה, כמו גם בנמלים בהם היא עוגנת.

Exit mobile version