Site icon IAS

רויאל קריביאן מעניקה "הפלגות לגיבורים"

ספקטרום אוף זה דיס מגיעה לשנגחאי. הזמנים הטובים ישובו. צילום יח"צ

תאגיד השייט רויאל קריביאן (RCCL) עדכן השבוע, כי הוא יארח את כוחות ההצלה השונים הפועלים באוסטרליה ובארה"ב, ובהמשך – בסין, בחופשות שייט על האוניות שהיו אמורות לשוט בסין ובאסיה.

שריפה באוסטרליה. צילום Depositphotos

ה"הפלגות לגיבורים" יתקיימו במהלך החודשים מרץ ואפריל. חברת סלבריטי קרוזס תשלח את האונייה Celebrity Millennium לחוף המערבי של ארה"ב לסדרת הפלגות במתנה עבור הכבאים וכוחות ההצלה הנוספים בקליפורניה.

האונייה Spectrum of the Seas תישלח לאוסטרליה ותציע הפלגות במתנה לאלו שעזרו ונלחמו בשריפות הענק ההרסניות, שהתחוללו ביבשת בשנה האחרונה והותירו הרס עצום.

כמו כן, מייקל ביילי, נשיא ומנכ”ל חברת השייט רויאל קריביאן, אמר כי צוות האונייה Spectrum of the Seas לא שהה בסין כבר למעלה מ-14 יום בעקבות התפרצות מגפת הקורונה. עוד נמסר מתאגיד השייט, כי הם פועלים מול ספקים שונים כדי לספק מיליון מסכות מגן לסין.  ביילי הוסיף כי כאשר המצב בסין ישתפר, חברת השייט תשלח אונייה חזרה לסין לסדרת הפלגות במתנה לכוחות החירום והרפואה.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה שירותי תיירות נציגת רויאל קריביאן בישראל, אמר בתגובה כי "אנו גאים לייצג תאגיד, שבזמנים קשים מסייע ומנס להקל על המצב". ריצ'רד ד. פיין, יו”ר ומנכ”ל תאגיד רויאל קריביאן הוסיף כי "אם אנו יכולים להשתמש באוניות שלנו בצורה חיובית בתקופות קשות – אנחנו שמחים לעשות זאת".

Exit mobile version