Site icon IAS

"רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה"

"סנורמה שירותי תיירות" יוצאת בקמפיין ארצי תחת הסלוגן, "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה". תחום השייט מתפתח בעולם ובעיקר בישראל – הנמצאת במקום הרביעי בכמות המפליגים ביחס לגודל האוכלוסייה – וחברת רויאל קריביאן העולמית החליטה לראשונה לצאת בקמפיין רחב היקף שמעולם לא נראה בארץ, על מנת לשמור על מובילות התחום בישראל.

המסר בקמפיין מעביר לקוראים ולצופים את חוויות השייט בכלל ובאוניות החברה בפרט, חושף את היעדים בהם עוגנות האוניות – והכל באמצעות חדשנות טכנולוגית, אטרקציות ייחודיות ומחויבות ליצור אצל כל אורח את אפקט ה-WOW, כך שכל יום בחופשה השייט יהיה מרגש ומפתיע.

מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות למותג, חשיפת קהלים שטרם יצאו לחופשות שייט ופנייה לציבור המפליגים ולהציג את ייחודיות חברת השייט בהשוואה לחברות שייט אחרות. טווח הגילאים בו מתמקד הקמפיין הוא 30-60, כלומר משפחות צעירות, אוהבי אקסטרים, נשואים טריים בחופשת ירח דבש, ילדי בת/בר מצווה וכל מי שמרגיש צעיר ברוחו.

מסע הפרסום יעלה לאוויר בטלוויזיה וישודר גם במסכי CTV בצמתים מרכזיים. כמו כן יעלה קמפיין דיגיטלי חסר תקדים בכל ערוצי המדיה למשך מספר חודשים.

עיצוב הקמפיין: רויאל קריביאן, משרד הפרסום: KTIM מאיר קדוש, משרד הדיגיטל: OPERAD שחר בלום.

אורי שנבל, מנכ"ל "סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל אמר: "בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט כ'חופשה משפחתית' היא המועדפת, וגם כאן היעדים העיקריים והפופולאריים ביותר על ידי הנופש הישראלי בשיא העונה הם שייט באזור אגן הים התיכון, (ברצלונה, הריביירה הצרפתית) ואחריו אנו רואים גידול נוסף ומשמעותי גם לאזור הים הבלטי. יעד מבוקש נוסף הינו האיים הקאריביים, מסלולי שייט היוצאים מפלורידה ואף ביקוש רב ליעדים רחוקים כמו יפן, המזרח הרחוק ודרום אמריקה".

שנבל התייחס גם לצמיחה העקבית בנושא הפלגות של הישראלים ואמר: "אנחנו גדלים בעיקר ב-4-5 שנים האחרונות בסדר גודל שבין 10%-30% בשנה. השנה גדלנו בלמעלה מ-15%" .

http://www.royal-caribbean.co.il/

Exit mobile version