Site icon IAS

קריסטל קרוזס מארחת את ז'אן מישל קוסטו

ז'אן מישל קוסטו, בנו של אבי הצלילה המודרנית, ז'אק איב קוסטו, יצטרף לשתי הפלגות על האנייה זוכת הפרסים, 'קריסטל סרניטי', באביב ובסתיו; וכמו כן יפליג על הסופר יאכטה החדשה 'קריסטל אספרי' בחודש נובמבר. בהרצאותיו, יספר קוסטו לאורחים על ניסיונו רב השנים כחוקר וכדוגל בשמירה על המשאבים הטבעיים ועל עבודתו בהגנה על האוקיינוסים.

גיל רובין, מנהל פיתוח עסקי בחברת 'אופיר טורס', המייצגת את 'קריסטל קרוזס' בישראל, מסר כי מסלולי ההפלגות מתוכננים גאוגרפית כך שיתאימו לנושאי הרצאותיו המסקרנות של קוסטו. "קריסטל סרניטי" תפליג ב- 24 במאי באזור החם של האוקיינוס השקט (האוקיינוס הפסיפי), במחיר של החל מ-6577$ בדלקס Large Picture Window; וב- 27 באוקטובר תפליג באיים הקאריביים, באוקיינוס האטלנטי ובתעלת באהמה, במחיר של החל מ-6785$ בדלקס Large Picture Window. הסופר יאכטה "קריסטל אספרי" תפליג ב- 19 בנובמבר באזור West Indies, במחיר של החל מ- 6230$ לסוויטה עם Large Picture Window.  המחירים הם לאדם בחדר זוגי.

"כחברת קרוזים אנו מגדירים את ערוצי המים של הפלנטה כ"בית שלנו". וככזה, יש לנו הכבוד לקדם בברכה על סיפון האניות שלנו את  מר קוסטו שיציג בפני אורחינו הצצה לעבודתו המרתקת.", אמרה אדי רודריגז, מנכ"לית ונשיאת חברת קריסטל קרוזס. "הים הינו ירושתו האמתית של מר קוסטו, שהקדיש את חייו להגן עליו. זאת הזדמנות בלתי רגילה לאורחים הסקרנים שלנו ללמוד ממר קוסטו בשעה שהם מפליגים ביחד אתו.", הוסיפה אדי רודריגז.

בנוסף להרצאות המתוכננות, קוסטו יעביר הרצאות אינטראקטיביות בהן יספר על פעילותו האגדית של אביו, שהיה חלוץ הצלילה התת ימית המודרנית, כמו גם על החיים בתוך המים, כולל האיזון העדין בתפקידים שממלאים הלווייתנים והכרישים. האורחים ילמדו על הקשר בין האוקיינוסים ויתר החלקים בפלנטה וייהנו מצפיה בסרטיו החדשים, המציגים לראשונה את הדגים והיצורים הימים שהוא לכד במהלך יותר מ-60  שנות הצלילה שלו.

Exit mobile version