Site icon IAS

עליה מרשימה של מספר הישראלים בהפלגות פרינסס במזרח הרחוק

המזרח הרחוק כבר לא רחוק: נתונים חדשים של חברת הפלגות הנופש "מד קרוזס" מצביעים על גידול מרשים במספר הישראלים שהפליגו מיעדים במזרח הרחוק באוניות הנופש של מותג השיט "פרינסס" (Princess Cruises ).

בשנת 2014 נרשמה עליה בשיעור של 200 אחוז במספר הישראלים שהפליגו מיעדים במזרח הרחוק בהשוואה לשנת 2013. בשנת 2015 צופים עלייה נוספת של 50 אחוז ביחס לשנת 2014.

מפעילי הטיולים המאורגנים הבינו את הפוטנציאל הטמון בשילוב הפלגה ביעדים במזרח והביקוש לקבוצות מאורגנות בשנה זו הוא הגדול ביותר. יותר ויותר אנשים מגלים את האופציה של הכרת יבשת אסיה המופלאה באמצעות שיט תענוגות. במסגרת האטרקטיביות הגוברת של חופשות וטיולים במזרח הרחוק –  הדרך הנוחה, המפנקת והמשתלמת ביותר היא הפלגה.

חברת השיט פרינסס (Princess Cruises), שעל ספינותיה התרחשה וצולמה סדרת הטלוויזיה "ספינת האהבה" – מהווה את חוד החנית בהפלגות השיט במזרח הרחוק. "פרינסס" הקימה תשתית ענפה של הפלגות מגוונות ליבשת זו. חברת "פרינסס" זכתה בפרסים ונחשבת לחברת השיט המובילה באסיה עם ההיצע והמסלולים הטובים ביותר באזור. בנוסף, הפלגה מעניקה נקודת מבט מעניינת על יבשת זו מכיוון הים.

הנוסעים בהפלגות "פרינסס" זוכים לחוויה ייחודית ממטבח מקומי ועד מופעי פולקלור ותרבות יפניים. לפרינסס מבחר הפלגות לסין ודרום מזרח אסיה כולל: סינגפור, תאילנד, וייטנאם, הונג קונג טאיוואן, דרום קוריאה ועוד. עלות יום הפלגה (פנסיון מלא) עם מופעי בידור ושלל אטרקציות הינו כ-130 דולר בלבד.

באוניות "הדור הבא" של פרינסס ניתן למצוא טיילת חיצונית עשויה זכוכית שקופה ויוקרתית בגובה של 40 מטר מעל פני הים; אולם מבואה מפואר מוקף בתי קפה וחנויות; מגוון מסעדות שף נהדרות; אולם תיאטרון מרשים; מופעי אור ומים מרהיבים; ספא מפנק ועוד אינספור אפשרויות בילוי.

תחום הפלגות הנופש נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בסדר גודל של 7% בעולם ובעלייה משוערת של 20% בישראל. שביעות רצון הלקוחות מתחום זה הינה חסרת תקדים ועומדת על כ- 80%. סקרים מצביעים על כך שחופשת שיט תענוגות משתלמת יותר מכל חופשה יבשתית אחרת ואף בטוחה יותר. בנוסף, חופשת שיט הופכת את העולם לנגיש יותר ומביאה אותנו ליעדים קסומים ברחבי הגלובוס , בזמן קצר יחסית ובנוחות מקסימלית. 

תחום שיט התענוגות, הינו תחום התיירות הגדל והמתפתח ביותר בעולם. בשנת 2014 בחרו 21 מיליון איש בשיט תענוגות כחופשה שלהם ברחבי העולם , מתוכם כ-50 אלף ישראלים. תעשיית הקרוזים העולמית מוערכת בכ-40 מיליארד דולר. תאגיד קרניבל בשליטת מיקי אריסון חולש על כ-49% מתעשיית השיט העולמית. מד קרוזס מוכרת הפלגות לאלפי ישראלים בשנה.

מנכ"לית חברת מד קרוזס, ענת סמובסקי: "הפלגות נופש משלבות טיול גיאוגרפי עם בתי מלון ברמה של 5 כוכבים וקולינריה משובחת. חופשת שיט מתאימה לכל גיל, תקציב וסגנון חופשה". כך, למשל, מותג השיט קוסטה מציע הפלגת נופש לכל המשפחה במחירים נוחים ואילו מותג השיט "קיונרד" – מציע הפלגות נופש לקהל שוחר התרבות המחפשת חווית ים , פאר ואיכות. כיום החברה פונה לקהל הבינלאומי במחירים מאוד אטרקטיביים והפלגה בארמון מלוכה צף אינו עוד יעד בלתי מושג

בחברה מציינים כי קלאב הכול כלול בטורקיה אינו נגיש עוד לקהל הישראלי. כמו כן, חוק השמיים הפתוחים יוצר  יתר חשיבות להבאת הבשורה של חופשת שיט עם ערך מוסף.

 

Exit mobile version