Site icon IAS

עולם השייט והקרוזים ישתנה ב-2020        

מופע באלור אוף זה סיז של רויאל קריביאן. שיפוץ של 165 מיליון דולר. צילום יח"צ

חברת רויאל קריביאן חשפה את התוכנית המהפכנית Royal Amplified, במסגרתה גם מבוצע החידוש של ה-Allure of the Seas, הכולל שיפוץ 10 אוניות בהשקעה של למעלה ממיליארד דולר. עלות שדרוג האונייה הידועה מסדרת Oasis הינה 165 מיליון דולר והיא תציע שלל אטרקציות ייחודיות, בידור בכל עת – לילדים ולמבוגרים וקולינריה מגוונת ומשובחת

המגלשה הגבוהה ביותר בים באלור אוף זה סיז. צילום יח"צ

ה-Allure תהיה האונייה השביעית לעבור את השדרוג, אשר מטרתו היא להפתיע את האורחים לטווח הארוך. חברת השייט בחנה את שאלוני שביעות רצון של אורחיה, ועל סמך העדפותיהם הוחלט אילו שינויים ייעשו בכל אונייה. מדובר בחוויות חדשניות ותוספות אקסקלוסיביות כמו מגלשת ה-Ultimate Abyss℠, שהיא המגלשה הגבוהה ביותר בים; 3 מגלשות מים נוספות, מתחם ילדים ונוער מחודש לחלוטין, משחקי לייזר טאג, פארק מים לילדים וסיפון בריכה רחב ידיים. בנוסף, בר בריכה חדש בן שתי קומות הכולל שפע אזורי רגיעה, בריכות ג'קוזי חדשות בסיפון העליון, Solarium  משודרג למבוגרים בלבד ואולם מרהיב להופעות מוסיקה חיה עם מגוון מופעים.

עווד תציג האונייה עולם שלם של טעמים, ברים, מסעדות הכלולות במחיר ומסעדות שף: המסעדה האיטלקית החדשה – Giovanni’s℠ Italian Kitchen & Wine Bar – תציע חוויה כפרית בשילוב תפריט הכולל פיצות העשויות בעבודת יד, נקניקים איכותיים ורשימה מפוארת של סוגי יינות ולימונצ'לו. Portside BBQ℠ – מסעדת ברביקיו חדשה תגיש מנות פופולריות מרחבי ארה"ב ובהן סטייקים, מקרוני עם גבינה, לחם תירס ביתי ועוד. ב- Playmakers℠ Sports Bar & Arcade – תתאפשר צפייה בשלל ערוצי ספורט מכל העולם, תוך כדי לגימת בירת בוטיק צוננת, התענגות על מטעמים שונים והתחרות באחד ממשחקי הוידאו השונים. Spotlight Karaoke℠ – בר קריוקי מקצועי הכולל במה מרכזית וחדרים פרטיים לצד החנות – – Sugar Beach℠ תחנה לאוהבי המתוק עם יותר מ-22 סוגי סוכריות וגלידה, וכיאה לאונייה חדישה – צמד הברמנים הרובוטיים ב-Bionic Bar®, ימזגו ויערבבו כל משקה.

אחת ממסעדות הקוספט על האלור אוף זה סיז. צילום יח"צ

לפי אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "חופשת שייט הפכה בעשור האחרון לאופציה תיירותית מועדפת על כל מגוון הלקוחות והביקוש גדל בכ-10% בכל שנה. תחום הפלגות הנופש ממשיך לצמוח בעקביות בארץ, כמו גם בעולם: אם בשנת 2009 חברות השייט אירחו כ-18 מיליון נוסעים, הרי שבשנת 2019 צפויים ליהנות ממסלולי שייט כ-30 מיליון נוסעים ואף יותר. בזכות החידושים פורצי הדרך על האוניות בכלל ועל האונייה ®Allure of the Seas בפרט, אנו צופים גידול נוסף בנוסעים הישראליים וברמת הביקוש".

ה-Allure of the Seas® הינה האונייה השנייה מסדרת Oasis (לאחר ה-Oasis of the Seas®) והחל מ-10.5.20 תפליג במסלול של 7 לילות במערב הים התיכון, הלוך ושוב, מנמל ברצלונה ותעגון ביעדים פלמה דה מיורקה, פרובנס, פירנצה/פיזה, רומא, נאפולי/קאפרי. בנובמבר 2020, תעשה את דרכה לנמל מיאמי לעונת החורף ותקיים הפלגות באורך 7 לילות למזרח או מערב האיים הקאריביים. זוהי חופשת השייט האולטימטיבית  הודות לכלל השיפורים שהותאמו למעמד של אוניית קרוזים המשנה את כללי המשחק.

עלות הפלגה בת 7 לילות בים התיכון על ה-Allure of the Seas – הינה החל מ-980$ לאדם בחדר זוגי.

Exit mobile version