Site icon IAS

סקר נסיעות ופנאי: "פול גוגן מצטיינת"

ב- 2 ביולי 2014, זכתה האוניה פול גוגן בשנה השנייה ברציפות, בתואר 'האוניה הטובה ביותר לשנת  2014 בקטגוריה אוניות קטנות' על ידי סקר קוראי  Travel & Leisure.

 

חברת השייט היוקרתית פול גוגן, בבעלותה של חברת Pacific Beachcomber, מובילה ביעדי הנופש האקזוטיים של הפולינזים הצרפתיים ומציעה אוניית תענוגות לנופש מושלם. האונייה קרויה על שם הצייר הצרפתי המפורסם ובעלת רצף הפעילות הארוך ביותר בים מבין כל הספינות המשייטות בדרום האוקיינוס השקט.

 

דיאן מור נשיא החברה אמר: "אנו שמחים ומתרגשים לזכות בהכרה כאונית שייט התענוגות הקטנה והטובה בעולם בדיוק כעת שאנו חוגגים גם את השנה החמישית לאוניה". דיאן מור הודה לקוראי המגזין אשר בחרו והכתירו את האוניה פול גוגן לפרס היוקרתי והוסיף כי : "זוהי עדות לצוות המוכשר לנו, המספק שירות למופת וחוויות יוצאות דופן על סיפון ההפלגה בכל יום ביומו".

 

סקר הקוראים בו זכתה האונייה חושף את הערים האהובות בעולם, בתי המלון הנחשקים, קווי שייט התענוגות הטובים, חברות ספא, תעופה ועוד. בתוך כך, אוניות השייט בכלל ופול גוגן בפרט, דורגו  לפי הקריטריונים: מסעדות, מתקנים, שירות, מסלולים, יעדים, טיולים ופעילויות.

 

האונייה פול גוגן זכתה גם בשנת 2013 ע"י קוראי Conde Nast Travel כאחת מ-20 האוניות הקטנות הטובות ביותר, במדליית זהב וכסף ע"י Travel Weekly , ובמסלול הטוב ביותר בדרום האוקיאנוס השקט ע"י   Porthole Cruise Magazin.

 

לפול גוגן מעל ל- 25 שנות ניסיון בשוק התיירות והיא תוכננה במיוחד להפלגה במים הרדודים של פולניזיה הצרפתית ודרום מזרח אסיה, הכוללת עצירות וביקורים במקומות שספינות גדולות לא יכולות להגיע אליהם. ההפלגה המרגיעה בין האיים מציעה נוחות ויוקרה עם סוויטות מרווחות, מרפסות פרטיות עם נוף מדהים, ספא מפואר, ספורט מים חווייתי, צוות בידור, להקות ועוד.

 

באופיר טורס, נציגת החברה הבלעדית בישראל, גאים לספר כי לקוחות החברה דיווחו על שביעות רצון גבוהה מהחדרים, השירות, האוכל, הצוות והפעילויות המגוונות באונייה ובעגינות באיים הקסומים.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OzIz5E6CRhk

Exit mobile version