Site icon IAS

סלבריטי קרוזס מינתה קפטנית לסלבריטי אקספלוריישן

לראשונה בתולדות תעשיית הקרוזים, אישה מונתה לקפטנית על סיפונה של אוניית הקטמרן המפוארת, סלבריטי אקספלוריישן, בארכיפלג המרהיב של איי גלפגוס.

לנטלי אלבן (Nathaly Alban)  שתיים עשרה שנות ניסיון שייט ברחבי גלפגוס והצטרפה לחברת סלבריטי בשנת 2006 כקצינה שלישית על סיפונה של האקספלורישין – ספינת קטמרן המארחת כ-100 נוסעים. אלבן, ילידת אקוודור היא אחת משש נשים שסיימו את ההכשרה בביה"ס הלאומי לשיט מסחרי באקוודור. לפני כן, שירתה במגוון תפקידים בצי של חיל הים המקומי.

אורי שנבל, מנכ"ל 'סנורמה', נציגת סלבריטי קרוזס בישראל: "מדובר במגמה הולכת וגדלה במסגרתה בשנים האחרונות רואים גידול ניכר בבעלות תפקידים בכירים על סיפונם של כלי השיט המובילים בעולם, וכשם שצפוי לעלות מספר הטייסות הנשים באוויר, כך גם יעלה בהתמדה מספר הקפטניות בים, שיאחזו בהגאים".

ליסה לוטוף פרלו (Lisa Lutoff-Perlo) נשיאת ומנכ"לית סלבריטי קרוזס אמרה בתגובה:" קידום נשים לתפקידי מפתח בחברת השייט סלבריטי קרוזס קרובה לליבי. ההחלטה הייתה קלה למנות את נטלי, בעלת תשוקה ואהבה למשרה ולחברת השייט."

הקפטנית החדשה ציינה כי כבוד וזכות גדולה נפלה בחלקה להיות הקפטנית הראשונה באזור איי גלפגוס, עם זאת מחויבות גדולה לנוסעי חברת סלבריטי קרוזס המגיעים לנפוש באוניות המפנקות של החברה.

לנוסעי חברת השייט סלבריטי קרוזס יותר אפשרויות מתמיד באזור איי גלפגוס עם הצטרפותן של שתי ספינות חדשות:  Celebrity Xploration ו- Celebrity Xperience . מיליוני דולרים הושקעו בשדרוג הספינות והכנתן לקליטת אורחי חברת השייט המורגלים לרמת חופשת שייט גבוהה במיוחד. שלושת הספינות יחד מציעות שישה מסלולים ייחודים לכ-15 איים באזור היפיפה עם מספר לא מבוטל של חבילות נופש.

 

Exit mobile version