Site icon IAS

סימפוני אוף דה סיז: צעד נוסף בבניית האונייה הגדולה בעולם

תשכחו כל מה שידעתם עד עכשיו על הפלגות נופש:  sm Symphony of the Seas אוניית הנופש החדשה של חברת רויאל קריביאן, מציבה רף חדש עם חידושים ואטרקציות שטרם נראו בים.

חברת השייט הגדולה בעולם Royal Caribbean® קשובה לדרישות הנוסעים, ומציעה הפעם את מיטב האטרקציות האייקוניות של  of the Seas® שהחזיקה עד כה בתואר "האנייה הגדולה בעולם" ביניהן: מגלשות מים בגבהים שונים, מגלשה יבשה בגובה של 10 סיפונים, בר ביוני, מופעים בסגנון ברודוויי, שפע של מסעדות. וזו, רק ההתחלה!! 

הצצה לאניית הנופש הגדולה בעולם – Symphony of the Seas:

מדובר באונייה הרביעית, הגדולה והמהפכנית ביותר בעולם מסדרת אואזיס: משקלה 230 אלף טון, על סיפונה יתארחו 5494 נוסעים בתפוסה זוגית ולרשותם יעמדו 2175 אנשי צוות, מגוון עצום של אפשרויות קולינריות  ועוד.

על האנייה 7 שכונות מעוצבות, שכל אחת מהן מייצגת נושא. לדוגמא: אזור Central Park על שם הפארק המפורסם בעיר מנהטן, עם שמיים פתוחים, צמחייה, גנים המשרים אווירה טרופית קסומה, טיילת, מסעדות, בתי קפה, בארים וחנויות. 

אזור Boardwalk, הטיילת החיצונית שגם הוא מתחת לכיפת השמיים, מהווה מרכז בילוי הכולל קרוסלה לילדים ומבוגרים כאחד "כמו פעם", קירות טיפוס ומתקני שעשועים נוספים, תיאטרון-מים ענק מתחת לכיפת השמיים בו מתקיימים מופעי אקרובטיקת מים מרהיבים. 

פאבים, מדרחוב שכונתי עם מגוון בתי קפה, מסעדות, חנויות ופאב ייחודי בו ברמן רובוטי יכין עבורכם קוקטיילים טעימים במיוחד.

על 18 הסיפונים של  sm  Symphony of the Seas קיים עולם שלם של הרפתקאות לנוסעים הצעירים והצעירים ברוחם, עם יותר מגלשות מאשר בכל אנייה אחרת. לאמיצים – מגלשת Ultimate Abyss  לחוויית גלישה שופעת אדרנלין לאורך 10 סיפונים , מגלשות מתפתלות וכיף אינסופי לילדים בפארק המים. 

חוויות נוספות כגון :מגוון חדש שלחדרי מגורים וסוויטות שלא הכרתם, קזינו בסטייל לאס ווגאס, מועדון ספא מפנק שבו תיהנו  מעיסויים מרגיעים ומפנקים וגם ממגוון טיפולי יופי.   

תגליות חדשות שעדיין לא נראו אי-פעם על אף אונייה!

האונייה  sm  Symphony of the Seas, שתושק בחודש אפריל 2018, תצא בהפלגות בכורה של 7 לילות בים התיכון מברצלונה, ותעגון בפלמה דה מיורקה, פרובאנס, פירנצה, רומא ונאפולי ותמשיך להפליג בים התיכון כשמונה חודשים

לאחר סיום עונת הקיץ בים התיכון (נובמבר 2018) צפויה האנייה לעבור לנמל הבית החדש שלה במיאמי, משם תצא להפלגות בנות 7 לילות לקריביים.

אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות הבלעדית בישראל של תאגיד השייט היוקרתי Royal Caribbean®, מסביר כי : " חופשת  שייט הפכה בעשור האחרון לאופציה תיירותית מועדפת על כל מגוון הלקוחות והביקוש גדל בכ-62%. תחום הפלגות הנופש ממשיך לצמוח בעקביות בארץ כמו גם בעולם: אם בשנת 2009 חברות השייט אירחו כ-18 מיליון נוסעים הרי שבשנת 2017 צפויים ליהנות ממסלולי שייט כ-25.3 מיליון נוסעים. הגיל הממוצע של נוסעי הקרוזים ירד באופן משמעותי בעקבות חופשות משפחתיות שהופכות לשכיחות במיוחד." עם החידושים פורצי הדרך על האניות ושדרוג גודלה של האנייה, אנו צופים גידול נוסף בנוסעים הישראליים וברמת הביקוש."

Exit mobile version