Site icon IAS

סימפוני אוף דה סיז הצטרפה רשמית לצי אוניות רויאל קריביאן

סימפוני אוף דה סיז- אוניית הקרוזים הגדולה בעולם. צילום יחצ

סימפוני אוף דה סיז- אוניית הקרוזים הגדולה בעולם. צילום יחצ

4700 אנשי צוות עמלו במשל 36 חודשים על בנייתה של אוניית הקרוזים הגדולה בעולם, סימפוני אוף דה סיז, שעלות בנייתה מוערכת ב- 1.3 מיליארד דולר. חברת הקרוזים קיבלה לידה את האונייה החדשה בטקס שנערך במספנות STX France בסנט נזאיר, צרפת.

מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל חברת רויאל קריביאן, ריצ'ארד פיין, יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן ולורן קסטיין, מנכ"ל מספנות STX France, הובילו את טקס החלפת הדגלים המסורתי, המסמל את העברת האנייה באופן רשמי מבוני האנייה לחברת השייט.

"ה-Symphony of the SeasSM היא הדוגמא החדשה לכך שאנו מצליחים להגביה את רף החדשנות עם כל אונייה חדשה" , אמר ריצ'ארד פיין, יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן. "סדרת האניות Oasis קבעה סטנדרט חדש של עיצוב בעולם השייט. העיצוב שודרג ע"י הצוות, כך שאנו יכולים כעת לספק הרפתקאות משפחתיות מדהימות עוד יותר. אנו שמחים שיש לנו שותף כמו STX France, איתו אנו חולקים את התשוקה לבניית אוניות עם טכנולוגיה מתקדמת".

"זאת גאווה והתרגשות גדולה לקבל חברה חדשה למשפחה. תודה רבה לצוות הכוכבים שלנו והשותפים ב- STX France, עכשיו אנו מוכנים להפליג להרפתקה החדשה שקמה לחיים על ה-Symphony of the SeasSM", אמר מייקל ביילי, נשיא ומנכ"ל חברת רויאל קריביאן. " ה-Symphony of the SeasSM תעלה את הרף של החופשות המשפחתיות עם שפע אפשרויות בילוי, שמעולם לא היו כולן במקום אחד. האונייה היא שילוב מושלם של האטרקציות המוכרות ואהובות יחד עם שורה של מסעדות תוססות חדשות, מתקנים ובידור שאין כמותו, כשהכל עוצב לפי העדפות הנופשים".

טקס מסירת הסימפוני אוף דה סיז לידי רויאל קריביאן. צילום יחצ

"היום הוא יום של גאווה עבורי, עבור מספנות STX France ועבור קבלני המשנה, כשאנו מוסרים לידי הבעלים את ה-Symphony of the SeasSM -אוניית הנוסעים הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם", אמר לורן קסטיין, מנכ"ל מספנות STX France. "ה-Symphony of the SeasSM תעזוב את מספנת סנט נזאיר כדוגמא לרוח הקדמה ולמחויבות שלנו לחדשנות, שני הנושאים שעומדים בלב של השותפות שלנו עם חברת רויאל קריביאן, שממשיכה לאתגר אותנו כל הזמן".

האנייה ה-25 במספר בצי של רויאל קריביאן, הסימפוני תהיה במשקל 228,081 טון, בגובה של 72.5 מטר ובאורך 362 מטר. היא תוכל לשאת 5518 נוסעים ב-2759 חדרים בתפוסה זוגית. באנייה יהיו שבע אזורים מוגדרים, המכונים- שכונות, המגלשה הגבוהה בים, ה-Ultimate AbyssSM ואין ספור הרפתקאות לאורחים מכל הגילאים. חוויה משפחתית של פעם בחיים עם הפתעות המחכות לכם בכל פינה .

אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה שירותי תיירות, נציגת המכירות הבלעדית בישראל של תאגיד השייט היוקרתי Royal Caribbean®, מסביר כי: "חופשת  שייט הפכה בעשור האחרון לאופציה תיירותית מועדפת על כל מגוון הלקוחות והביקוש גדל בכ-62%."

"תחום הפלגות הנופש ממשיך לצמוח בעקביות בארץ כמו גם בעולם: הגיל הממוצע של נוסעי הקרוזים ירד באופן משמעותי בעקבות חופשות משפחתיות שהופכות לשכיחות במיוחד." עם החידושים פורצי הדרך על האוניות ושדרוג גודלה של האנייה, אנו צופים גידול נוסף בנוסעים הישראליים וברמת הביקוש."

הרפתקאות קולינריות חדשות

Hooked SeasfoodSM : מסעדה יוקרתית זאת בסולריום של האנייה הגדולה בעולם מגישה מנות אותנטיות של פירות ים בסגנון ניו-אינגלנד על רקע נופי הים שאין כמותם. התפריט כולל מנות אהובות כמו לובסטר, סרטנים, כריך דגים ובר צדפות חי.

PlaymakersSM Sports Bar & Arcade : נפרש לאורך כל הטיילת החיצונית. כאן תוכל כל המשפחה לעודד את הקבוצה הביתית ולצפות במשחק באחד מ-31 המסכים הגדולים, מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. ועם יותר מ-20 מכונות משחק, זה המקום לקיים תחרויות ידידותיות. התפריט מציע מנות אמריקאיות קלאסיות מכנפי עוף, המבורגרים ופופקורן שרימפס ועד גלידות מרהיבות. ובנוסף, בירות בוטיק וקוקטיילים.

El Loco FreshSM : דוכן אוכל הרחוב המקסיקני המגיש מנות אהובות כמו טאקוס ובוריטוס המוכנות לפי בקשתכם ולטעמכם.
Sugar BeachSM : חנות הדגל לממתקים וגלידות הממוקמת בטיילת החיצונית ומציעה יותר מ-100 סוגי סוכריות ומגוון טעמי גלידה ואפילו פעילויות קולינריות בסגנון "עשו זאת בעצמכם".

דרכים חדשות לשחק

לייזר טאג Battle for Planet ZSM : לראשונה ברויאל קריביאן – משחק לייזר טאג הזוהר בחושך. שתי קבוצות של שמונה שחקנים כל אחת יתחרו ראש בראש בהרפתקה שלא מהעולם הזה, וינסו לקבוע מי יהיה הכוכב האחרון בגלקסיה.

חדר בריחה Escape the RubiconSM : במרוץ האולטימטיבי נגד השעון, כל החברים צריכים להתאגד יחדיו בצוללת ה-Rubicon, חדר בריחה ייחודי מתוחכם, ולפתור את כל החידות לפני שנגמר הזמן.

חדרים ייחודיים למשפחות

הסוויטה המשפחתית האולטימטיבית : יותר מ-120 מ"ר של חוויות מרגשות בשני מפלסים. הרבה יותר מאשר רק מגורים עבור כל המשפחה והחברים. בין המאפיינים המיוחדים – מגלשה בתוך הסוויטה, קולנוע פרטי עם מסך 85 אינץ', קיר LEGO מהרצפה עד התקרה, מרפסת רחבה עם שולחן פינג-פונג ובריכת ג'קוזי, באטלר אישי צמוד העומד לרשות האורחים בכל בקשה וכן עוד הרבה הפתעות.

ההפלגה הראשונה בת 7 הלילות תצא מברצלונה, נמל הבית של האונייה למשך תקופת הקיץ, בתאריך 7.4.2018 ותעגון בפלמה דה מיורקה, ספרד; פרובנס, צרפת; פירנצה/פיזה, איטליה; רומא, איטליה ונאפולי, איטליה. החל מהתאריך 10.11.2018 נמל הבית של האנייה יהיה מיאמי, פלורידה והיא תהיה האונייה הראשונה מסדרת Oasis לצאת מהטרמינל A המודרני והחדיש של חברת רויאל קריביאן במיאמי. האנייה תפליג במסלולים של 7 לילות למזרח האיים הקאריביים ולמערב האיים הקאריביים כולל עגינות ב-®Perfect DaySM at CocoCay האי הפרטי המחודש של רויאל קריביאן באיי הבהאמה.

Exit mobile version