Site icon IAS

סילברסי – חברת הקרוזים היוקרתית הזמינה 3 אניות חדשות

Silver Origin תחליף את ה- Silver Galapagos

Silver Origin תחליף את ה- Silver Galapagos

תאגיד השייט רויאל קריביאן וחברת סילברסי הודיעו היום על הסכם לבניית שלוש אניות חדשות עבור חברת סילברסי, המתמחה בהפלגות אולטרה-יוקרתיות ובהפלגות גאוגרפיות והצטרפה לאחרונה לתאגיד רויאל קריביאן.

סילברסי חתמה על מסמך הבנות עם מספנות Meyer Werft הגרמנית לבניית שתי אניות מסדרת Evolution החדשה, כשהאנייה הראשונה בסדרה צפויה להימסר בשנת 2022. בנוסף, חתמה סילברסי על הסכם עם מספנות De Hoop ההולנדית לבניית אנייה חדשה להפלגות גאוגרפיות, שתיקרא Silver Origin ותפליג באיי הגלאפגוס במסלולים בהם מפליגה כיום ה-Silver Galapagos. האנייה צפויה להימסר לחברה במרץ 2020.

"אנו שמחים לחתום על הסכם עם מספנת Meyer Werft לבניית סדרת ה-Silver Evolution ועם מספנת De Hoop לבניית ה-Silver Origin," אמר מנפרדי לפבוורה ד'אובידיו, יו"ר סילברסי, "מתוך מחשבה על האורחים שלנו, אנו פורצים את גבולות השייט האולטרה-יוקרתי וכן את גבולות השייט הגיאוגרפי באיי הגלאפגוס ועוד."

"אנו נרגשים להתחיל ולסייע לחברת סילברסי לגדול ולהגשים את השאיפות שלה," אמר ריצ'ארד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן, שהשלימה רכישה של שני שלישים מחברת סילברסי השנה. "יש פוטנציאל רב בשוקי ההפלגות האולטרה-יוקרתיות וההפלגות הגאוגרפיות, ואנו מאמינים כי נוסעים מנוסים יקבלו באהבה את העיצובים החדשים שחברת סילברסי מתכננת עבורם."

"אנו מאוד מאושרים לבנות את האניות החדשות האלו עבור סילברסי. וביחד איתם ניצור דור חדש של אניות ידידותיות לסביבה בשוק השייט האולטרה-יוקרתי," אמר טים מאייר, מנכ"ל מספנות Meyer Werft.

"אנו גאים ונרגשים לקבל הזמנה כזאת",  אמר פטריק ג'נסן מנכ"ל מספנות De Hoop, "זה לא רק לבנות את האנייה הקטנה והטובה ביותר עבור הפלגות גאוגרפיות, אלא גם לבנות ולתחזק שותפות אמיצה עם רויאל קריביאן וסילברסי."

ההסכמים יחתמו סופית וייכנסו לתוקפם ברבעון הראשון של שנת 2019.

Exit mobile version