Site icon IAS

סיבורן:"סגנון חדש של הפלגות יוקרה"

ירחון התיירות AFAR, הכתיר בפעם הראשונה את חברת השייט SEABOURN  ," חברת השייט  החווייתית ביותר" על פי מסלול שייט של 10 ימים באנייה  SEABOURN SOJOURN במסלול מאתונה לנסיכות מונקו.
 
רשימת הזוכים פורסמה בגיליון מרץ-אפריל של הירחון והתבססה על רשימת מועמדים שהוצעו על ידי קוראי הירחון וכן וועדת תיירות  מייעצת המורכבת ממומחי תיירות ויועצים ותיקים. בכתב הגשת המועמדות, חברת הוועדה המייעצת אן האלסי-סמית מסוכנות נסיעות בקליפורניה, ארה"ב כינתה את חברת סיבורן "… סגנון חדש של הפלגות יוקרה."
 
"אנו מאושרים להיות בין הזוכים לראשונה בפרס זה," אמר ג'ון דלייני, סמנכ"ל שיווק ומכירות של סיבורן . "הפלגה חווייתית היא ליבת החזון שלנו, ואנו מודים לוועדה המייעצת של AFAR ולקוראים על הכרתם בנו."
 
הצי עטור הפרסים של SEABOURN מורכב מאניות "בוטיק" ,המציעות חדרי סוויטה בלבד, שמקיפות את הגלובוס במהלך כל השנה ליעדים המבוקשים ביותר, כולל ערים מרכזיות וכן נמלי יאכטות ויעדים פחות מוכרים שמעט מטיילים זוכים לראות ולחוות.
 
SEABORN מדורגת באופן קבוע בין חברות השייט הטובות בעולם, על פי קביעתם של מבקרים מקצועיים וקוראים מתמחים של ירחוני תיירות נודעים כגון DEPARTURES, TRAVEL AND LEISURE, ו-CONDE NAST TRAVELER. חופשות SEABOURN

 

הייחודיות נודעות בזכות:
 
6 אניות יוקרתיות המציעות בין 104 ל- 229 סוויטות בלבד.
מסלולים ייחודיים בערים מרכזיות וכן "פנינים נסתרות" אליהן אניות גדולות לא מגיעות.
שירות קשוב ואדיב מידי עובדים שכל מטרתם לרצות את האורחים.
סוויטות מרווחות עם נוף מדהים לים שבחלקן מרפסות.
ארוחות גורמה ברמה של המסעדות הטובות ביותר.
ברים חופשיים ברחבי האנייה ויינות משובחים המוגשים בארוחת צהריים ובארוחת ערב.
 
SEABORN גאה להיות חברה בקבוצת WORLD"S LEADING CRUISE LINES, התקשרות אקסקלוסיבית שכוללת גם את חברות השייט CARNIVAL CRUISE LINES, HOLLAND AMERICA LINE, PRINCESS CRUISES, CUNARD LINE ו-COSTA CRUISES. SEABOURN שייכת לתאגיד CARNIVAL CORPORATION ו-PLC  

Exit mobile version