Site icon IAS

ניווט יוקרתי במימי הים התיכון

ריג'נט סבן סיז נוויגטור (Regent Seven Seas Navigator) היא אחת מארבע אוניות הפאר בצי חברת שיט התענוגות היוקרתית, ריג'נט סבן סיז קרוזס (Regent Seven Seas Cruises), שעגנה ביומיים האחרונים בנמל חיפה.

ריג'נט סבן סיז קרוזס

שאפו לחברת ריג'נט סבן סיז קרוזס, שמוכיחה שוב ושוב את אהדתה לישראל ולנופשים הישראלים ושאפו ענק נוסף על תעוזתה לא רק לעגון בישראל, אלא לעלות נוסעים ישראלים מנמלי ארצנו, מה שחברות שיט אחרות חוששות לעשות.

חברת שיט אוניות הבוטיק המציינת 25 שנות פעילות ובבעלות נוורוויג'ן קרוז ליין, אפשרה החודש לנוסעים ישראלים לעלות או לרדת מאוניותיה בנמל חיפה. ב-13 ביולי יצאה הפלגה בת 12 ימים מברצלונה לחיפה והיום (25 ביולי) יצאה הפלגה נוספת, שעליה 14 נוסעים ישראלים, למסלול שיט בן 12 ימים מחיפה לוונציה, במסגרתה יעגנו הנוסעים בכמה מפניני הים התיכון.

ועם עד כה רווינו נחת מחברת הקרוזים  ריג'נט סבן סיז קרוזס, אז הדובדבן שבקצפת מצפה לנו ב-2 בנובמבר 2016, עם ביקורה של האונייה החדישה והגדולה בצי (54,000 טון), שהושקה לא מכבר בנסיכות מונקו,  Regent Seven Seas Explorer. האונייה המפוארת תכבד שוב את הנוסעים הישראלים במסלול שיט בן 14 יום מחיפה לרומא. מחיר לאדם בסוויטה זוגית וורנדה (Veranda) , תעלה כ- $6637.

ריג'נט סבן סיז נוויגטור – אוניית בוטיק יוקרתית

אז מה מצפה לנוסעים המאושרים, שעלו היום לאוניית הבוטיק היוקרתית ריג'נט סבן סיז נוויגטור. משקלה 28,803 טון, מארחת 490 נוסעים ו-345 אנשי צוות (יחס של 1:1.42 ) ב- 8 סיפוני הדר ויופי בתוספת "ים של פינוקים".

חיפויי עץ דקורטיביים, צבעים רגועים, שטיחי יוקרה, שיש איכותי וחפצי נוי בכל פינה משדרים חופשה בסביבה מפוארת כאשר הנוסעים הם מעל לגיל 40 במעמד סוציו אקונומי גבוה המחפשים חופשה יוקרתית באווירה נינוחה, שירות אישי ואוכל גורמה."בתקופה זו של השנה אנו פוגשים גם משפחות, אבל זו לא אונייה המיועדת לילדים", ציינה שרון מיצ'לי ( Sharon Miceli) מתאמת קרוזים ותיקה, שליוותה סוכני נסיעות ועיתונאים בסיור הלימודי, שארגנה חברת אופיר טורס, נציגת חברת השיט בישראל.

אוניית סוויטות יוקרתיות בסגנון הכל כלול

הייחודיות של האונייה המפוארת, שכל הקבינות הן סוויטות עם מרפסות, "אונייה ברמה של 6 כוכבים עם מגוון רחב של סוויטות, כאשר הגדולה ביניהן היא "המסטאר" 100  מ"ר  מרובע עם מרפסת בגודל 10מ"ר מרובע", אמר גיל רובין, מנהל פיתוח עסקי בחברת אופיר טורס.

"אונייה בה משקאות אלכוהוליים, כלכלה וסיורי החוף ( Classics ) כלולים במחיר", הוסיף גיל רובין. במסלולי שייט נבחרים מציעה החברה אירוח לפני ההפלגה או בסיומה, לבחירת הנוסעים.

במהלך השיט ניתן ליהנות ממופעי בידור בתיאטרון בו מציגים מחזות מוזיקליים בסגנון ברודווי, הרצאות, משחקי חברה, חדר סיגרים ויינות יוקרתיים, שירותי ספא מפנק, חדר כושר, מסעדות יוקרה ואוכל גורמה בכלי הגשה חתומים ג'אני ורסצ'ה.

גם אנחנו, האורחים בסיור זכינו בחגיגה קולינרית של טעימות במסעדת ,Compass Rose  שכללה: מנת פתיחה- מדליוני לובסטר עם כדורי מלון ומנגו. מרק דלעת וקוקוס.

מנה עיקרית – דג סי בס מתובל לצד ירקות ובלאק אנגס (בשר איכותי) לצד גזר גמדי ושעועית ירוקה.

לקינוח – עוגת שוקולד מעוצבת או עוגת גזר מלכותית. תה או קפה לסיום.

פרודוקטים ובישול ברמה, שלא מביישת מסעדות מישלן בעולם.

כמובן, קזינו וחניות מותגים ממתינים לנוסעים מידי ערב ובסיפון מס' 11 בריכת שחייה גדולה מהממוצע המוקפת דק מעץ מהודר וכסאות שיזוף מכוסות במגבות לבנות ממותגות ריג'נט סבן סיז קרוזס.

* הכותב היה אורח של חברת אופיר טורס נציגת ריג'נט סבן סיז קרוזס בישראל.

 

Exit mobile version