Site icon IAS

נחנך המרכז הימי הבינלאומי הגדול בעולם

בסוף השבוע האחרון נחנך המרכז הימי המתקדם ביותר מסוגו בעולם על שם יו"ר מועצת המנהלים הוותיק של קרניבל, מיקי אריסון ועל שם אביו טד מייסד החברה. בכך נרשמה לזכות חברת נסיעות הפנאי הגדולה בעולם הבעלות על קמפוס ההדמיה הימי החדשני ביותר בעולם!

המרכז הימי של קרניבל, הוא היחיד והמתקדם ביותר מסוגו בעולם להכשרת צוותים ימיים, יחל את פעילותו השבוע, מייד לאחר השקתו. במרכז הותקן הסימולטור החדשני ביותר בתעשייה להדמיית גשר פיקוד האנייה והדמיית חדר מנועים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתעשייה הימית לאימון. הסימולטור יתרום רבות לשיפור המצוינות בענף בכללו וישדרג משמעותית את הרמה הביטחונית בתעשיית השיט כולה.

המתחם נקרא סי.סמארט אקדמי, (CSMART Academy) ושמו מורכב מראשי תיבות שמשמעותן "המרכז לאימון ולסימולציה ימית של קרניבל בע"מ". במרכז גשר הפיקוד המתקדם בעולם הכולל סימולטור חדשני ביותר להדמיית חדר מנועים, ובנוסף ייושמו בו תוכניות שנתיות קפדניות להכשרת צוותים מקצועיים של קציני סיפון והנדסה של החברה, כדי שיוכלו לאייש את 10 מותגי השיט הבינלאומיים של תאגיד קרניבל.

בנוסף, הוקמו במתחם הקמפוס 4 סימולטורי גשר ו-4 סימולטורי חדרי מנוע, אשר עוצבו כדי לספק מגוון צורכי הדמיה ללמידה ולתרגול של מגוון תרחישים ימיים ופתרונם, מה שהופך את המרכז הימי החדש לגדול, מעל פי 2, מהמרכז הנוכחי הפועל באלמרה מאז שנת 2009.

המרכז בן חמש הקומות החדש כולל 24 סימולטורי משרות מנועים, 8 חדרי תחקיר ו-8 סימולטורי גשר פיקוד במשרת משימה. הקמפוס החדש צפוי להכפיל את קיבולת האימונים של זה הקיים, ויאומנו בו מעל 6,500 קציני סיפון והנדסה מדי שנה. המתחם יכלול גם מרכז רפואי מתקדם, בית מלון בן 11 קומות ובו 176 חדרים עבור חניכי התאגיד.

הקמפוס החדש נועד לשמר את המורשת המשפחתית של טד אריסון אשר הקים את החברה בשנת 1972 עם אנייה אחת ועם האמונה ששיט זו הדרך הנפלאה ביותר ליהנות בחופשה. החזון שלו היה להפוך את ענף השיט לנגיש לכל אחד. מיקי אריסון בנו, שימש כיו"ר תאגיד קרניבל מאז שנת 1990.

טד אריסון נחשב לאב הרוחני של הענף, ואכן הצליח להגשים את חזונו ולאפשר לכל סוגי האוכלוסייה לחוות את ההנאה שבשיט במחירים השווים לכל כיס. כיום החברה מונה צי בן מעל 100 אניות, מעל 120,000 עובדים ו-11 מיליון נופשים בשנה!

ענת סמובסקי מנכ"ל מד קרוזס, נציגת המכירות הרשמית של תאגיד קרניבל בישראל: "אנו מתרגשים מאוד מהשקתו של קמפוס CSMART ובטוחים שיהווה דוגמא ומופת לענף. אני גאה כיום יותר מתמיד לייצג את 6 המותגים המובילים של תאגיד קרניבל, ויודעת שהקמפוס יהווה מוקד משיכה לצוות מקצועי מהשורה הראשונה בתעשייה העולמית."

מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של "קרניבל", חברת השיט הגדולה ביותר בעולם בבעלות משפחת אריסון, לאחרונה נוספה לקרניבל קרוז ליינס אניית הדגל הגדולה ביותר של החברה "הקרניבל ויסטה" אשר מפליגה בחופי אירופה במהלך קיץ 2016 ומהווה יעד נופש אטרקטיבי למאות ישראלים הקיץ. בשנת 2018 תושק גם אניית האחות הקרניבל ויסטה. מד קרוזס מייצגת שישה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O, Seabourn ובקרוב המותג השביעי Fathom.

 

 

Exit mobile version