Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין תבנה טרמינל נוסעים ייעודי במיאמי

הדמיית הטרמינל החדש של חברת NCL במיאמי. צילום יחצ

נורוויג'ן קרוז ליין החזקות בע"מ (NCLH), שבבעלותה מותגי הקרוזים היוקרתיים אושיאנה קרוזס וריג'נט סבן סיז, תבנה טרמינל נוסעים ייעודי ללקוחות NCL במיאמי, בירת הקרוזים העולמית (כ-5 מיליון נוסעים ב-2016). מיאמי משמשת כבסיס האם של חברת הקרוזים NCL מאז השקתה ב-1966. פרויקט הטרמינל הייעודי ייצא לדרך במאי 2018 וצפוי להסתיים בסתיו 2019. אוניית Norwegian Encore שתושק בסתיו 2019, תפליג ליעדים הפופולריים ביותר בקריביים, מהטרמינל החדש. האוניה Norwegian Encore תהיה לאוניה ה-17 בצי החברה, והרביעית בסדרת האניות Breakaway Plus היוקרתית.

"נורוויג'ן קרוז ליין מפליגה מנמל מיאמי לעשרות יעדים שונים ברחבי העולם, זה למעלה מ-50 שנה," אמר פרנק דל ריו, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין החזקות בע"מ. "אנחנו גאים בשנים רבות של שיתוף פעולה עם נמל מיאמי ומחוז מיאמי-דייד. הפרויקט המשותף החדש, בניית טרמינל הנוסעים האיקוני של NCL, מהווה חלק משמעותי ממערכת היחסים הזאת והוא יתרום לקו הרקיע המפורסם של מיאמי, תוך חיזוק מקומה של העיר כבירת השייט העולמית."

דל ריו הוסיף כי טרמינל הנוסעים החדש הוא חלק משמעותי בתוכנית לחיזוק הנוכחות של NCL וכל חברות השייט האחיות שלה בנמלים אסטרטגיים ברחבי העולם. "אנחנו מצפים בהתרגשות לפתיחת הטרמינל החדש, לצד השקת אוניית Norwegian Encore כבר בסתיו 2019 ולכל אלפי לקוחותינו שיפליגו מהטרמינל המודרני הצפוי להיבנות בנמל מיאמי", אמר פרנק דל ריו.

הדמיית הצד הפנימי של טרמינל NCL במיאמי. יחצ

השראה מנאוטילוס (רכיכה ימית)

"ההשקעה בתשתית נמל מיאמי מחזקת את מעמדה של העיר כיעד תיירות גלובלי," ציין קרלוס א. חימנס, ראש העיר של מחוז מיאמי-דייד. "אנו מודים על השותפות המתמשכת עם NCL. בניית טרמינל הנוסעים הייעודי של חברת הקרוזים העולמית, בעל היכולת לספק עגינה לאוניית קרוזים ענקית, תעניק אלפי משרות ואפשרויות צמיחה עבור הקהילה שלנו".

חברת Bermello Ajamil & Partners Inc, המתמחה באדריכלות ועיצוב פנים, שבסיסה במיאמי ומפורסמת בזכות פרויקטים ועיצובים עטורי פרסים ברחבי העולם, נבחרה לעצב את טרמינל הנוסעים החדש. הפרויקט ייבנה על פי סטנדרט עולמי –  LEED Silver standards – תקן בנייה ירוקה וחכמה, ששם דגש על חדשנות בעיצוב ובתפעול הטרמינל, על מנת ליצור פלטפורמה עם יעילות אנרגטית, איכות אוויר גבוהה וחסכונית במים, תוך שימוש מרבי בחומרים ובמשאבים מקומיים.

הטרמינל המודרני שואב השראה מנאוטילוס ( רכיכה ימית), עם חזית ספיראלית רבת מפלסים ונוף נרחב לים. בתום הבנייה, יהפוך הטרמינל של NCL ל"פנינה" החדשה של מיאמי. עם שטח כולל של כ-15,470 מטרים רבועים, טרמינל הנוסעים החדש של NCL יוכל להכיל אוניות של עד 5,000 נוסעים, יכלול טכנולוגיה חדשה ביותר שתבטיח תהליך עליה וירידה מהיר ויעיל יותר מהאונייה, בנוסף לבידוק ביטחוני וצ'ק-אין מזורזים. חניון חדש ואזור שירות חניה עם גישה ישירה לטרמינל ולטרקלין מתוכננים כחלק מהפרויקט.

NCL BLISS ( צילום: יחסי ציבור)

Exit mobile version