Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין רוכשת את אושיאניה וריג'נט סבן סיז

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין  תרכוש את חברת פרסטיז' קרוזס אינטרנשיונל, שבבעלותה חברות השייט היוקרתיות, אושיאנה קרוזס (Oceania Cruises) וריג'נט סבן סיז (Regent Seven Seas Cruises) תמורת סכום המוערך ב- 3.025 מיליארד דולר.
 
"רכישת חברת פרסטיז' מהווה הזדמנות יוצאת דופן עבור חברת נוורוויג'ן קרוז ליין  להרחיב את פעילותה בשוק השייט העולמי ע"י תוספת של שתי חברות יוקרתיות", אמר בתגובה קווין שיהאן, מנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין. " לא רק שרכישה זו תשפר באופן מיידי את מצבנו הפיננסי, אלא גם תסלול את הדרך להזדמנויות נוספות".
 
פרנק דל ריו, יו"ר ומנכ"ל  פרסטיז' קרוזס אינטרנשיונל ציין כי החברה כולה שמחה להיות חלק ממשפחת נורוויג'ן קרוז ליין ולהתחיל פרק חדש בתולדותיה. "עם המותגים היוקרתיים שלנו וקהל לקוחות נאמן נתרום להתפתחותה של חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין",הוסיף פרנק דל ריו.
 
חברת פרסטיז' קרוזס אינטרנשיונל מפעילה 8 ספינות לכ-6500 נוסעים תחת שני מותגים: אושיאנה קרוזס (Oceania Cruises), חברת פרימיום, שברשותה 5 אוניות המשייטות ברחבי העולם ועוגנות ב-330 נמלים וריג'נט סבן סיז (Regent Seven Seas Cruises) חברת שייט יוקרתית,שלה 3 אוניות שבהן סוויטות בלבד ועוגנת ב- 250 נמלים ברחבי תבל.
 
"השילוב של 3 מותגים טובים תחת מטרייה אחת יוצר מפעיל מוביל בשוק השייט העולמי המחויב לשמור על רמת השירות הגבוהה", הוסיף שיהאן.  
 
 
 

Exit mobile version