Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין מציעה הפלגות מניו אורלינס לקריביים

הפלגות מניו אורלינס לקריביים של NCL. צילום: יח"צ

מגוון יעדים חדשים ב- NCL. צילום: יח"צ

ה-Norwegian Breakaway, מציעה ללקוחותיה חוויה ייחודית בלב ים: 25 מסעדות עם מגוון רחב של סגנונות אוכל, 22 ברים וטרקלינים, פארק מים אדיר עם מגלשות מים מהירות, אטרקציות מרשימות של פעילות אתגרית ותוכניות בידור ברוח ניו אורלינס. חברת נורוויג'ן קרוז ליין מבטיחה ללקוחותיה חופשה בסגנון Feel Free, כאשר כל נוסע רשאי לבחור מתי, איפה ועם מי לאכול, כיצד להתלבש ואיך לבלות כל דקה מחופשת החלומות.

אוניית Norwegian Breakaway, שעברה לאחרונה שדרוג נרחב, מציעה לנופשים חדרים משודרגים לצד חדרי אוכל וחדרי פעילות חדשים. מאחר והאניה תשוט מעתה מנמל ניו אורלינס, הוקמו בה ברים התואמים את אווירת העיר. בין השאר נבנה בר לפי הקונספט של המחזמר הידוע "Syd Norman’s Pour House". הבר מעוצב בסגנון דיינר וינטג'י – משמיעים בו מוזיקת רוק קלאסית של שנות ה-60 וה-80, ומגישים קוקטיליים קלאסיים.

קבינת מרפסת בנורוויג'ן ברקווי. צילום יח"צ

חברת השיט NCL, מתחייבת לספק ללקוחותיה בידור ברמה עולמית. אפשרויות בידור נוספות על האונייה כוללות את המחזמר, המועמד לפרס טוני "רוק לנצח", מופע הריקוד "Burn the Floor", ומופע הקרקס "Fantasy".

אנדי סטיוארט, נשיא ומנכ"ל NCL: "אנחנו נרגשים להציג את אוניית Norwegian Breakaway, לניו אורלינס ולספק בכך לאורחים יעד נחשק נוסף, ממנו יפליגו לאיים הקאריביים. ניו אורלינס היא איזור הידוע במוזיקה חיה, מטבח עשיר ומופעי בידור, שמשלימים את האירוח החוויתי שהאורחים יקבלו באונייה."

ברנדי גריסטיאן, נשיא ומנכ"ל הנמל בניו אורלינס: "חברת השיט NCL היא חברת שיט מוערכת, ואנחנו נרגשים לברך את אוניית Norwegian Breakaway כאונייה הגדולה ביותר שאי פעם הפליגה מנמל NOLA, יחד עם המחויבות לשירות ברמה הכי גבוהה והאנרגיה התוססת של העיר ניו אורלינס, אנחנו שואפים להציע לנוסעים חוויה ייחודית."

אוניית Norwegian Breakaway, שעברה לאחרונה שדרוג נרחב, מציעה לנופשים חדרים משודרגים לצד חדרי אוכל וחדרי פעילות חדשים. מאחר והאניה תשוט מעתה מנמל ניו ארולינס, הוקמו בה ברים התואמים את אווירת העיר. בין השאר נבנה בר לפי הקונספט של המחזמר הידוע "Syd Norman’s Pour House". הבר מעוצב בסגנון דיינר וינטג'י- משמיעים בו מוזיקת רוק קלאסית של שנות ה-60 וה-80, ומגישים קוקטיליים קלאסיים.

Syd Norman’s Pour House: בר בסגנון ניו אורלינס. צילום: יח"צ

חברת השיט NCL, מתחייבת לספק ללקוחותיה בידור ברמה עולמית. אפשרויות בידור נוספות על האונייה כוללות את המחזמר, המועמד לפרס טוני "רוק לנצח", מופע הריקוד "Burn the Floor", ומופע הקרקס "Fantasy".

אוניית Norwegian Breakaway, תפליג מניו אורלינס עד ה-12 באפריל 2019 ומציעה מסלולים של חמישה, שבעה, עשרה ואחד עשר ימי שיט לקאריביים המערביים, עם ביקורים ביעדים מובילים הכוללים את קוסטה מאיה וקוזמול, האי רואטן בהונדורס, הרווסט קיי בליז.

Exit mobile version