Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין : "הצעד הבא"

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין הודיעה כי תשקיע 250 מיליון דולר בתוכנית שיפורים חדשה הנקראת NEXT  NORWEGIAN במטרה לשדרג את אוניות הצי הוותיקות יותר ולהביא לנוסעים את חווית השייט הנפלאה הקיימת באוניות החדשות Norwegian Breakaway ו – Norwegian Getaway .

 

התוכנית החדשה תכלול חידושים טכנולוגיים, שדרוגים  קולינריים וחוויות חדשות בנושא הבידור ובפעילויות לאורחים. כמו כן יוצגו מסלולים אקזוטיים חדשים. קווין שיהאן מנכ"ל נורוויג'ן מסר כי "אנו רואים חשיבות רבה להמשיך ולהוביל חוויות שייט ברמה גבוהה לאורחנו, לפיכך אנו משקיעים על מנת שאורחנו ייהנו מחוויה לכל החיים וירגישו מה זה … To Sail Like A Norwegian.

 

נורוויג'ן שהעצימה את החוויה בתחום הקולינרי עם הקונספט  Dining  FreeStyle , לוקחת את הנושא לגבהים חדשים ע"י הצגת תפריטים חדשים , מנות חדשות שתוכננו ע"י מיטב השפים ממרכיבי המזון הטריים והטובים ביותר. חברת השייט תציע מסעדות , ברים ובתי קפה מעודכנים לאורחים ובחירה מגוונת יותר שתאפשר לאורחים לבחור היכן הם מעוניינים לסעוד.

 

בתחום הבידור, נורוויג'ן מציעה מגוון רחב של פעילויות אשר יתרחבו לאחר השדרוגים עם מופעים חדשים, פעילויות נוספות ועוד. כמו כן, בתחום איכות הסביבה נורוויג'ן דיווחה כי היא עושה מאמצים רבים להפחתת הפגיעה באיכות הסביבה עם מסנני גז המפחיתים את פליטת זיהום המים.

 

חידוש נוסף מבית נורוויג'ן הוא שהחל מהשבוע, ניתן להזמין שירותי אוכל מיוחד, אירועי בידור, הופעות וספא, 90 יום לפני ההפלגה, בניגוד למדיניות שהייתה עד כמה לפיה יכלו להזמין שירותים מיוחדים אלה רק 45 יום מראש.

 

גיל רובין, מנהל הפיתוח העסקי בחברת אופיר טורס:"חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין לא פוסקת לרגע מלתכנן את הצעדים הבאים לפיתוח צי האוניות , בניית אוניות חדשות , Bliss  ו – Escape A, שתצטרפנה לצי בשנים 2015 ו – 2016 ומשקיעה מאמצים רבים לשדרג את חוויית השייט לאורחיה שרבים מהם חוזרים להפלגות נוספות".

 

 

Exit mobile version