Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין : הפלגת סוכנים

חברת שייט התענוגות נורוויג'ן קרוז ליין ערכה בסוף השבוע האחרון הפלגת סוכנים באונייה נורוויג'ן ג'ייד ששופצה בחודש אפריל האחרון בעלות כוללת של 50 מיליון דולר , במסגרת תוכנית Norwegian Edge, שמקיימת החברה בשנה וחצי האחרונות. נערכו בחברה שינויים רבים, כמו שדרוג הרמה הקולינרית באוניות הודות לשתי חברות השייט אושיאניה וריג'נו סבן סיס הנמנות על תאגיד נורוויג'ן, שיפוץ הריזורטים הפרטיים בבהאמס ובשאר האיים הקריביים וחידוש צי האוניות העומד לרשותה.

ההפלגה נערכה באירוחו של מנהל הפיתוח העסקי של החברה בישראל, אייל סולומון ויצאה מסאות'המפטון אנגליה לנמל המבורג. הסוכנים טסו לנמל התעופה הית'רו, משם הוסעו על ידי חברת השיט לסאות'המפטון, אכלו ארוחת ערב ולנו בבית מלון בעיר, זאת במטרה להכיר את עיר הנמל הפחות מוכרת לסוכנים. במהלך השייט נהנו הסוכנים מחדרים מרווחים (חלון או מרפסת), הכירו את האונייה, כולל סעודה במסעדות המרכזיות והנושא וצפו בהופעות מרהיבות בתיאטרון המרשים.

"שנת 2017 היא שנה חשובה מאוד עבורנו", ציין אייל סולומון, "הגדלנו את כמות האניות באירופה בקיץ ל-5 וכך גם יהיה בקיץ  2018 . אני ממליץ להקדים ולהזמין את חופשות השייט לקיץ הבא ביעדים הפופולאריים והאטרקטיביים שלנו : מערב הים התיכון מברצלונה או רומא ל-7 לילות, הים הבלטי ל-9 לילות מקופנהאגן או וורנמודה (ברלין), נורבגיה מסאות'המפון או המבורג, הים האדיראטי ל-7 לילות  מוונציה  ו-10 או 11 לילות מערב ים תיכון ומזרח ים תיכון מרומא (צ'יוויטבקיה). במקביל יש לנו את  הקריביים ממיאמי, בהמאס וקובה שנכנסה חזק בשנה הזו ותמשיך גם ב-2018 .

"השקנו בחודש אפריל את הנורוויג'ן ג'וי שמשייטת כבר במזרח ובשנה הבאה נשיק אונייה נוספת בחודש אפריל 2019 . דברים רבים וטובים קורים אצלנו בחברה ואנחנו מחכים לפרויקט האוניות הגדול שיחל ב-2022 וישנה דברים רבים בעולם השיט. ישראל חשובה לנו מאוד ולכן אנו משקיעים בה המון מאמצים. יש לנו סוכני נסיעות שהם שותפים אמיצים ונאמנים של שנים (כמו אופיר טורס, איי קרוז) ואנחנו בפתח של המון עשייה ודברים חדשים וטובים שקורים אצלנו בנורוויג'ן קרוז ליין ואצל סוכני הנסיעות, שהם לב ליבה של התעשייה שלנו. זו פעם שנייה בחצי השנה האחרונה שאנחנו עושים סיור לימודי, צעד נוסף שמראה שלימוד הסוכנים להכרת המוצרים בראש מעיינינו", סיכם אייל.

עומדים מימין:

רים קוסם (נזרין נצרת), מאייסה עקאווי (נזרין נצרת), תהל אמיו רובין (גולדן טורס), אהרון סבג (אופיר טורס), אורית כהן רוחוב (קרוזיט), ליטל גרינברג (קרוזיט), אירנה מיילר (גולדן טורס), עירית לופט (ב.ד.גרייבר).

עומדים באמצע: נוהה ג'וברן (נזרין חיפה), מונא עודה (נזרין חיפה), חנה פינחסי (גלקסי רמת אביב), לובנה דניאל אבוסיני (נזרין נצרת), נורית גרויישטן (אופקים תל אביב), אייל סולומון (נורוויג'ן קרוז ליין), לורה קרופט (נורוויג'ן קרוז ליין)

יושבים: איילה ושמוליק כהנא (תלמה קרית מוצקין), נעמי מור (אופקים תל אביב), בסמה מרינה (נזרין נצרת), עאבד שלופי (קרוזיט). השתתפו בהפלגה אך לא הצטלמו: לי חורי (גוליבר), שרי חרודי (ב.ד.גרייבר).

 

Exit mobile version