Site icon IAS

נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות: הארכת השעיית ההפלגות

נורוויג'ין בליס בניו יורק. צילום NCL

נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות בע"מ תמשיך לפעול בהתאם להנחיות המרכזים האמריקניים לבקרת ומניעת מחלות (CDC), הממשל הפדרלי ורשויות הבריאות הציבורית העולמיות לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים על מנת להבטיח את בריאותם, בטיחותם וביטחונם של האורחים, הצוות והקהילות בהן ביקרו במהלך ההפלגות.

אורחים שהזמינו הפלגות היוצאות בין התאריכים 1 ביולי ל -31 ביולי 2020 עם נורוויג'ן קרוז ליין, אושיאניה קרוזס או ריג'נט סבן סיז מתבקשים ליצור קשר עם סוכן הנסיעות שלהם או עם החברה למידע נוסף.

לידיעתכם כי נורוויג'ן קרוז ליין מעדכנת על הרחבת מדיניות Peace of Mind על מנת לאפשר לאורחיה להיות רגועים יותר בעת הזמנת ההפלגה

האורחים יהיו חופשיים לבטל עד 48 שעות לפני ההפלגה, כל הפלגה קיימת או חדשה המתקיימת בין התאריכים ה -31 ביולי 2020 ועד 30 בנובמבר 2020. כל מי שיבחר לבטל באמצעות מדיניות  Peace of Mind, יקבל זיכוי מלא להפלגה הבאה (Future Cruise Credit) שיצאו עד 31 בדצמבר 2022. מדיניות זו חלה על הזמנות בודדות והזמנות בקבוצות בלבד.

מעבר לכך, מדיניות Peace of Mind, מסייעת לתמוך גם בסוכני הנסיעות ובקשר עם לקוחותיהם להזמין הפלגות בבטחה, ולשם כך הציגה החברה גם תמריצים, הצעות ומסלולים חדשים שיסייעו לסוכנים להניע ביקוש.

בין ההצעות החדשות:

Exit mobile version