Site icon IAS

נורוויג'ן סטאר ביקרה בישראל

נמל חיפה ואשדוד לא ידעו זה זמן רב מספר כה גדול של נוסעים, שהגיעו לביקור בארץ באוניות שיט התענוגות של חברות הקרוזים הבינלאומיות. ביום ב' האחרון הייתה זו הנורוויג'ן סטאר של חברת השיט נורוויג'ן קרוז ליין שהגיעה לביקור של יומיים לחיפה ונוסעיה נהנו מביקורים במקומות הקדושים. 

חברת אופיר טורס, נציגת חברת נורוויג'ן קרוז ליין בישראל אירחה סוכני נסיעות ועיתונאים באונייה נורוויג'ן סטאר. אייל סולומון, מנהל הפיתוח העסקי של חברת השייט בישראל, קיבל את המוזמנים וערך פרזנטציה קצרה על חברת השיט לפני העלייה לאונייה. החברה שייכת לתאגיד השייט השלישי בגודלו בעולם וכולל את חברות השייט: נורוויג'ן קרוז ליין, אושיאניה קרוזס וריג'נט סבן סיז.

חברת השייט נורוויג'ן קרוז ליין נסחרת בבורסה (NASDAQ 100 INDEX) משנת 2013 ומציגה 31 רבעונים ברציפות של תוצאות פיננסיות מוצקות ורווח נקי למיטה הגדול ביותר מכל חברת שייט אחרת. לחברה צי של 14 אוניות, הצעיר ביותר בצפון אירופה והיא ידועה בסגנון "פרי סטייל קרוזינג" (Freestyle Cruising) – גמישות וחופש לקהל הנוסעים בבחירת מקום הארוחות והשעות וללא קוד לבוש פורמלי.

ב-2017 תשיק החברה את האונייה Norwegian Joy מסדרת Breakaway Plus Class,שנבנתה במיוחד עבור שוק הקרוזים האסיאתי, במרץ הבא את האונייה Norwegian Bliss ובשנת 2019 אונייה נוספת מסדרת Breakaway-Plus Class .

על פי הנתונים שהציג אייל סולומון החברה רושמת צמיחה במספר הנוסעים, בשיעור של 40% משנת 2015, בה אירחה 2 מיליון נוסעים וצפויה לארח 2.8 מיליון נוסעים בשנת 2019. גם בישראל, בשנת 2016, נרשמה עלייה בכמות המפליגים הישראליים באוניות החברה.

ניק ווילקינסון ( Nick Wilkinson)  מנכ"ל נורוויגין קרוז ליין לצפון אירופה והמזרח התיכון, שביקר בארץ וקיבל את פני האורחים ציין כי מאז 2012 לא ביקרה אונייה של החברה בישראל והוסיף כי צפויים 4 ביקורים נוספים של אוניות החברה: Norwegian Spirit בחודש דצמבר 2016, Norwegian Star תשוב בחודש מרץ 2017, Norwegian Spirit בחודש מאי ואוקטובר 2017.

הגעתן של אוניות החברה לישראל באה בעקבות בקשת סוכני הנסיעות לבקר באוניות ולאפשר גם העלאת קבוצה מצומצמת של קהל לקוחות במטרה להגדיל את מספר הנוסעים.

ניק ווילקינסון הוסיף ואמר כי הדבר שלדעתו מייחד את חברת השייט הוא צוות המורכב מעובדים מ-64 מדינות ברחבי תבל. " על פי המשוב המגיע מהנוסעים האונייה מצוינת אבל הצוות הוא זה שעושה את ההבדל", מדגיש ניק.

האונייה נורוויג'ן סטאר ( Norwegian Star ), מסדרת אוניות Dawn Class, שוקלת 91,740 טון, 14 סיפונים , מארחת 2,348 נוסעים ו – 1031 אנשי צוות (יחס של איש צוות לשני נוסעים, כאשר באוניות הגדולות יותר כמו ה- Epic , Escape , Getaway ו- Breakaway היחס הוא איש צוות ל-3 נוסעים).

הסטאר הושקה ב-2001 והייתה הראשונה בה הונהג הפרי סטייל קרוזינג. האונייה שופצה ב-2015 במיוחד באזור הלובי המרכזי, במספר המסעדות ובקבינות האירוח.

בביקורנו ראינו את Owner's Suites  ובה סלון, חדר שינה וחדר ילדים. סוויטה משפחתית המיועדת ל-4 נוסעים. בסוויטה הספציפית לא קיימת מרפסת  מכוון שנבנתה מחלקו של שטח ציבורי בהליך השיפוץ האחרון.

פרנסיס ריילי ( Francis Riley ) סגן נשיא, והמנכ"ל הבינלאומי של  נורוויג'ן קרוז ליין התארח ב- Garden Villa , סוויטה ענקית שגודלה 622 מ"ר עם 3 חדרי שינה שבהם מיטות קינג סייז, סלון גדול בו מוצב פסנתר כנף, בר משקאות, מטבח פרטי, גינה פרטית בסגנון סיני עם ג'קוזי ופינות ישיבה. מרפסת עצומה שגודלה  413 מ"ר. מיועדת ל- 7 אנשים ומחירה כ-30 אלף דולר להפלגה של 7 ימים. השוהים בסוויטה נהנים משירות באטלר וקונסיירז'. באונייה גם מגוון רחב של חדרים פנימיים, חדרים עם חלון, חדרים עם מרפסת ומיני סוויטות.

בסטאר 11 מסעדות ו-8 ברים וטרקלינים. מסעדות הכלולות במחיר: Aqua, Versailles, Ginza, O'Sheehan's ו- Market Cafe.

מסעדות הנושא (בתשלום): Moderno, Teppanyaki, Cagney's Steakhouse, La Cucina, Le Bistro, Sushi & Sake Bar.

בנוסף, תמצאו באונייה: קזינו, בריכה חיצונית ופנימית, ספא וחדר כושר, מגרשי ספורט, חנויות, מיני גולף ותיאטרון המציג הופעות בסגנון ברודווי. 

תמונות נוספות:

סרטון וידאו:

Exit mobile version