Site icon IAS

נורוויג'יאן ג'וי: "גן עדן בים"

חברת השייט Norwegian Cruise Line (נורוויג'ן קרוז ליין), המשווקת ומיוצגת בישראל על ידי חברת התיירות 'אופיר טורס', חשפה את שמה באנגלית ובסינית של האונייה הראשונה בעולם הנבנית בימים אלה באופן מיוחד עבור השוק הסיני. האונייה המיוחדת והבלעדית לאורחים הסינים נקראת " נורוויג'ן ג'וי" ובתרגום לסינית (Xi Yue Hao). השם ' נורוויג'ן ג'וי' מדגיש את החוויה אותה תציע האונייה , הבטחה שהאורחים על סיפונה יחוו "גן עדן על הים".

"לאחר לימודים קפדניים של שוק הקרוזים בסין במשך כמה שנים, רצינו להיות מדויקים וברורים לגבי מה שנוכל לספק לאורחים שלנו על  כלי השיט המרהיב.", מסר מנכ"ל חברת נורוויג'ן קרוז ליין, פרנק דל רוי"האונייה תספק את אותן תחושות של חופש וגמישות, שנמצאות בכל אוניות הקרוזים שלנו, אך בסגנון של חווית חופש ושירותים המעוצבים במיוחד עם דגש ומחשבה לאורח הסיני,", הוסיף פרנק דל רוי.

האוניה תארח 3,900 נוסעים ותתחיל את פעילותה בסין בקיץ 2017.  האונייה מעוצבת ומתוכננת ספציפית לתייר הסיני עם מטבח וחוויות רבות על הסיפון במטרה לספק את העדפותיו הייחודיות. הרצון להתאמה אישית להעדפות והרגלים שאין דומה להם, דרשו מעורבות עצומה של יועצים ומומחים סינים וזאת כדי להכיר באופן יסודי ומוחלט את המהות והעדינות של התרבות והעדיפויות  של הציבור הזה.

החוויה ברמה הגבוהה ביותר, שנתפרה באופן מיוחד למטייל הסיני המודרני, מתפרשת מבידור ברמה עולמית למגוון רחב של אפשרויות הסעדה בסגנונות בינלאומיים, אין ספור אפשרויות של קניות ללא מכס ומגוון מדהים וחדשני של פעילויות על סיפון האונייה.   "האורחים הסינים יגלו שירות איכותי ללא תחרות, שאין דומה לו, כמו גם מסעדות, בידור וחווית קניות על סיפון הנורוויג'ן ג'וי, שאינם ניתנים להשגה בשוק הסיני כיום.", מסר סגן נשיא והאחראי לניהול החברה בסין, דייויד הררה. "עם האונייה החדשה אנחנו נציע ללא ספק לאורחים הסינים שלנו מוצר ברמה הגבוהה ביותר ונציג רמה חדשה של יצירתיות ומצוינות למה שיהיה בקרוב מאד השוק השני בגודלו בעולם בתחום חופשות השייט.", הוסיף דייויד הררה.

Exit mobile version