Site icon IAS

מצלמות בשידור חי בקריסטל מוצרט

שיט נהרות נחשב לנישה יוקרתית במיוחד בתחום שיט תענוגות. חופשת שיט הכל כלול עד לפרטים הקטנים, ברמת שירות של 6 כוכבים וחוויה קולינרית, שלא מביישת כל מסעדה ברמה של כוכבי מישלן.

חברת השיט המפוארת 'קריסטל קרוזס', שלה גם ספינות נהר, השיקה לפני כחודשיים את ספינת הדגל מוינה, 'קריסטל מוצרט'. הספינה אחת מהמתקדמות טכנולוגית בעולם מציעה כעת גימיק חדש לקהל האורחים, שידור חי של תוואי השיט משלוש מצלמות. דמיינו לעצמכם, בכל רגע נתון משודרות תמונות מכפרים אותנטיים, נופים מדהימים וערים מהיפות בעולם.

מנכ"לית ונשיאת קריסטל קרוזס, אידי רודריגז, התייחסה לחידושים בספינת הנהר:" שידור חי של תוואי המסלול הוא יתרון גדול לקהל האורחים בספינה ולאורחים העתידיים בבית. חשיפה לנוף הקסום הנשקף מהספינה יאפשר לנוסעים הנמצאים בשיט ליהנות בכל רגע נתון מנוף הסביבה גם כאשר הם מבצעים פעילויות בתוך הספינה ואילו  לאחרים לתכנן ולצפות במסלול ממנו ייהנו במסעם הקרוב".

מצלמות הוצבו כבר בעבר גם באוניות שיט ים של החברה, 'קריסטל סנפוני וסרניטי' (Crystal Symphony & Crystal Serenity), וביאכטה קריסטל אספריט (Crystal Esprit). זו הפעם הראשונה בתולדות שיט נהרות שמצלמות ניצבות על הסיפון ומחזקות את מעמדה של קריסטל כחברה שחרטה על דיגלה את הקדמה הטכנולוגית בצי אוניותיה.

כל סוויטה מצוידת ב- iPad המשמש גם לצרכיהם השוטפים של האורחים, וכולל שירות ניקוי יבש, שירות באטלר, הזמנת שולחן לארוחה ותוכנית סיורים. בנוסף, מסך טלוויזיה שטוח בגודל 40 אינץ' בקבינה המשדר תוכניות טלוויזיה ומחובר ישירות למראת האמבטיה. חימום, קירור, פתיחת מי הברזים ניתנת בלחיצת כפתור בשלט רחוק. מסכים מוצבים גם בפינות שונות במתחם הציבורי של הספינה ומעבירות מידע על יעדים, מזג אוויר, לוח זמנים לחדרי הספא וארוחות. שטכנולוגיה ושיט נהרות מפואר נפגשים…

לצפייה ישרה של תוואי המסלול לחצו כאן

לקריסטל וינה שני מסלולי שיט של 10 ו-11 לילות לאורך נהר הדנובה, בנוסף למסלול בין 10 ל-13 יום בחג המולד וסילבסטר. המחיר החל מ-3,090 $ לאדם בסוויטה עם חלון.

https://www.youtube.com/watch?v=3gSuCqUzIHc

Exit mobile version