“אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם NHL. התשוקה וההתרגשות שאנו רואים מהמעריצים שלהם באמת מדבקת, ואנחנו חולקים את אותה תשוקה מחשמלת להפליג בעולם, ולהעניק חוויות עבור הנוסעים”, אמר אדם מאלון (Adam Malone), סמנכ”ל השיווק של נורוויג’ן קרוז ליין. ” NHL תעניק לנו פלטפורמה פנטסטית להתחבר לאוהדים שלהם, ואנחנו שואפים להראות להם כיצד הם יכולים ‘לחוות יותר בים’ עם NCL”.
ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים. למעלה מ-15,000 חברים