Site icon IAS

חם מהים: "ClubMed 2" הגיעה לראשונה לישראל

ClubMed 2 אוניית המפרש הגדולה בעולם. צילום גיאודרונס

כאשר נודע לי על הגעתה לישראל של אוניית המפרש הגדולה בעולם, היתה לי קפיצת 'חזרה בזמן' לשנות ה- 70 של המאה הקודמת, לסדרת הטלוויזיה האייקונית "קו אונידין", בה כיכבה ספינת המפרשים הרומנטית. כאשר עליתי אתמול (3.7) על סיפונה של "קלאב מד 2" בנמל חיפה, חסרו לי רק מוזיקת הנושא המפורסמת של אותה הסדרה, "ספרטקוס" של המלחין אראם חאצ'טוריאן, וכמובן דמותו הקולנועית של ג'יימס אונידין, בעל חב' הספנות. כל השאר היה סקרנות, שלוותה בתחושה של התרפקות נוסטלגית באוניית קרוז מודרנית. שילוב מעניין.

Club Med, המותג המוכר והיוקרתי בתחום הנופש והתיירות, מציג חווית שייט מהנה וייחודית, עם יאכטת המפרש המרהיבה "Club Med 2" מסדרת Exclusive collection. יאכטת המפרש הגדולה בעולם, בעלת 5 תרנים, עם מבנה מיוחד המאפשר לה עגינה ביעדים קסומים, שספינות אחרות מנועות מלעגון בהם.

פינות הסבה וסעודה נעימות באוניה. צילום שוש להב

האונייה הגיעה ביום א' (2.7) לראשונה לעגון בישראל, כאשר נבחנת האפשרות להוסיף את ישראל לאחד ממסלולי השייט שלה. היא שהתה יממה בנמל אשדוד ויממה נוספת בנמל חיפה, בזמן שאורחיה ירדו למגוון סיורים בישראל. אתמול אחה"צ (3.7) הפליגה האונייה משטחי ישראל בדרכה לפורט סעיד, מצרים.

היאכטה משלבת בין מסורת השייט המוכרת, לחוויית יוקרה ועיצוב מודרני, כל זאת כדי ליצור חווית נופש ייחודית, תוך שמירה על מקצועיות ושירות מעולה המותאם לערכי מותג קלאב מד, הדוגלים באיכות ויחס אישי ומפנק, עם איש צוות על כל שני אורחים!

Club Med2 מביאה בשורה אמיתית בעולם ההפלגות, במובני שימור הסביבה. המפרשים הייחודיים, הנשלטים באופן מלא על ידי מחשב, מחליפים את המנועים, ובכך מאפשרים חסכון של 25% באנרגיה!

אודות אוניית Club Med 2

"Club Med 2" היא יאכטת השייט המפוארת של חברת Club Med, המציעה לנוסעים קרוז בסגנון הכל כלול אקסקלוסיבי, במספר יעדים בעולם, ובזה מאפשרת לנוסעים להיחשף וליהנות מתרבויות ומחוויות חדשות, כל יום מחדש. היאכטה מתהדרת בחמישה תרנים גדולים, דק בשטח של 2700 מ"ר ו-184 חדרים מעוצבים בתחכום, פשטות וסגנון מודרני נוח. עיצוב האונייה משקף את עידן השייט הקלאסי לצד יוקרה, רוגע ונינוחות.

Club Med 2 מציעה לאורחיה מגוון רחב של פעילויות: להתפנק בספא של המותג הצרפתי היוקרתי Sothys  ולאזן בין הגוף לנפש בסשן יוגה; לחזור לכושר במתחם הפיטנס הפנורמי שעל הסיפון; אוהבי האקסטרים יוכלו לתרגל מגוון ענפי ספורט ימי, המתאפשרים בזכות גישה ישירה ללב הים, כמו סקי מים, וויקבורד, גלישת רוח ומגוון פעילויות נוספות ימלאו אתכם באנרגיה ותחושות יוצאות דופן.

ההפלגות יוצאות במגוון אופציות לבחירה: החל מהפלגות קצרות לסופ"ש, הפלגות לחמישה ימים ועד להפלגות ארוכות של כ-22 ימים. בין חודשי החורף, הספינה מפליגה באזורים הקאריביים, ובחודשי הקיץ סביב הים התיכון! תוכלו לבחור בהפלגות לקאריביים ולגלות את האיים האקזוטיים של גרנדה, מארי-גלנטה וקורסאו, או בהפלגות סביב חופי הים התיכון, ולהכיר מקרוב את פניני האזור. השילוב של איטליה עם ההיסטוריה העתיקה יחד עם נופי הסלעים של מטאורה, סנטוריני והרקליון עם הקסם של כרתים, הוא חגיגה אמיתית בכל עונות השנה.

מצגת באונייה בה פירוט הקרוזים ל 2023-24. צילום שוש להב

מסלולים לדוגמא

המסלול שביקר בישראל: Jewellery from Israel and Egypt

יום 1 – Istanbul

יום 2 – Çanakkale

יום 3 – Kusadasi

יום 4 – Sailing on the open sea

יום 5 – Limassol

יום 6 – Ashdod

יום 7 – Haifa

יום 8 – Port Said

יום 9 – Alexandria

יום 10 – Sailing on the open sea

יום 11 – Santorini

יום 12 – Athens/Lavrio

משתזפים באווירת חופשה צרפתית. צילום שוש להב

מסלול נוסף לדוגמא: The Peloponnese and the Ionian Islands

29.7-5.8 שבוע לילות בפנסיון מלא 3,317 יורו לאדם בחדר זוגי

יום 1 – Athens/Lavrio

יום 2 – Folegandros

יום 3 – Monemvasia

יום 4 – Gytheon

יום 5 – Zante

יום 6 – Cephalonia

יום 7 – Vlore

יום 8 – Corfu

* לפרטים נוספים: https://www.clubmed.co.il/l/cruises

Exit mobile version