Site icon IAS

חיפה תשולב בקרוז יוקרתי במיוחד מסביב לעולם

האניה Seven Seas Mariner. טיול מסביב לעולם למטיבי כיס. צילום יח"צ

עיר הנמל חיפה היא אחד מיעדי העגינה בקרוז יוקרתי המתוכנן לשנת 2021 מסביב לעולם. 219 אלף דולר (כ-810 אלף שקל) יהיה הסכום שישלם הזוג שיזמין את אחת מהסוויטות היקרות ביותר על סיפון אניית השייט Seven Seas Mariner, המשתרעת על גודל של כ-80 מ"ר.

ההפלגה תצא ממיאמי בינואר 2021 להפלגה סביב העולם, כאשר בין יתר 61 הנמלים היא תעגון גם בנמל חיפה. כפי שפרסמנו, לנמל חיפה יש כבר צבר הזמנות לעגינות של קרוזים לשנת 2020 ואילך.

מחברת אופיר טורס, המייצגת בלעדית את חברת השייט היוקרתית Regent Seven Seas Cruises, נמסר כי התקבלו כבר מספר פניות מישראלים חובבי חופשות קרוז המתעניינים בשייט התענוגות הייחודי הזה, שיארך 117 ימים ויחצה 6 יבשות ו-30 ארצות.

324 סיורי חוף; ארוחות גורמה; שתיה ללא הגבלה, כולל יינות משובחים ומשקאות חריפים באיכות הגבוהה ביותר. צילום יח"צ

"מחיר השייט היוקרתי (הסוויטה במחיר הנמוך ביותר עולה 121 אלף דולר לזוג) כולל, בין היתר: אירוח בסוויטות יוקרתיות בלבד; 324 סיורי חוף; ארוחות גורמה; שתיה ללא הגבלה, כולל יינות משובחים ומשקאות חריפים באיכות הגבוהה ביותר; מיני בר חופשי בחדר, אותו ממלאים מידי יום; Wi Fi ללא הגבלה; כביסה וניקוי יבש; שיחות טלפון חינם מהסוויטה; טיפול רפואי חינם באנייה ושרות אישי מושלם. אגב, ניתן להזמין קטעים נבחרים מתוך השייט ", מסר אייל כהן מנהל Cruise No.1 – מחלקת השייט של אופיר טורס.

השייט סביב העולם, שיהיה לאורך של 33,474 מיילים ימיים יעבור, בין היתר, בדרום אמריקה, צרפת, פולינזיה, אוסטרליה, אסיה ומדינות הים התיכון; ויתמקד בביקורים מיוחדים ב-56 אתרי מורשת עולמית, שהוכרזו ככאלה על ידי אונסק"ו, ביניהם גם בירושלים.

פרטים בטל' 03-5269765 או במייל Cruise_dep@ophirtours.co.il.

Exit mobile version