Site icon IAS

חופשת שייט במעמקי ים כחול

חברת השייט רויאל קריביאן עטורת פרסים בינלאומיים עם מורשת בת 46 שנים של חדשנות הינה היחידה בעולם המאפשרת למפליגים לקבל תעודת צולל מוסמך תוך כדי חופשתם באניית פאר.  זאת הודות שיתוף פעולה עם (PADI -Professional Association of Diving Instructors®) , האגוד המקצועי הגדול בעולם למדריכי צלילה ספורטיבית.

המפליגים ההרפתקניים יכולים לחקור את סיפוריהן של מאות ספינות טרופות ביעדים קסומים כמו סנט תומאס או איי הבתולה הבריטיים, ולראות מקרוב את הריפים המדהימים של הים הקריבי.

תוכנית ההסמכה פותחה לאחר 16 שנות עבודה משותפת בין חברת השייט ל-PADI ומאפשרת למשתתפים קורס Open Water Diver Course (כוכב ראשון).

ההרשמה לקורס הצלילה מאפשרת לכל נוסע מגוון רחב של תוכניות להכשרה החל מהתנסות בת 30 דקות בתוכנית הצלילה ועד תוכנית לצוללנים מנוסים שמחפשים רענון.

אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' שירותי תיירות, נציגת המכירות של תאגיד השייט רויאל קריביאן: "אנו גאים להיות חלק מתאגיד עטור פרסים, המייצר חידושים אין סופיים כבר שנים רבות בתחום עולם השייט והתיירות. "

המחירים נעים החל מ- 29$ ל- 599$ לאדם עבור הקורס המלא. קורס הצלילה מתחיל כבר מהבית באמצעות קורס און ליין המותאם למחשבים נייחים ומכשירים ניידים וממשיך עד לקורס המעשי על האנייה. מרכזי ההסמכה של PADI קיימים ב-10 מתוך 24 אוניות החברה.

Exit mobile version