Site icon IAS

חופשות שייט ארוכות במגמת עלייה

מסקר שנערך בחודש ספטמבר 2014 ע"י CLIA- Cruise Line International Association ,בקרב 434 סוכני נסיעות, עולה כי 37% מהסוכנים דיווחו על עלייה בהזמנת חופשות שייט ארוכות ( 14 עד 100 ימים).

 

הפלגות ארוכות, של מספר חודשים, פופולאריות יותר בקרב נוסעים אמידים או נוסעים שפרשו לגמלאות. סוכני הנסיעות שהשתתפו בסקר מציינים כי היתרון הגדול בהפלגות ארוכות הוא ביקור במספר רב של יעדים מבלי להתמודד עם מספר טיסות, נמלי תעופה ופריקת מזוודות. בנוסף, הנוסעים אוהבים מסלולים ייחודיים וארוכים המוצעים ע"י חברות השייט.

 

דוגמא למסלולים:

נוורויג'ן קרוז ליין – (Norwegian Sun) חוזרת לדרום אמריקה לאחר הפסקה של 5 שנים ומציעה מסלול שייט של 14 יום בין סנטיאגו (Valparaiso), צ'ילה ובואנוס איירס. מחודש נובמבר 2015 למרץ 2016 וכולל שייט לאורך נופי הפיורדים הקסומים של צ'ילה (ארץ האש), מיצרי מגלן וסביב כף הורן.

 

קרניבל קרוז ליין – (Carnival Triumph) מציעה מסלולים של 12 יום מגלווסטון החל מ-2 במרץ . עגינה בגראנד קיימן, פוארטו לימון (קוסטה ריקה), קרטחנה וסנטה מרטה (קולומביה). בקולון- פנמה קיימת אפשרות לקיים סיור לתעלת פנמה.

 

(Carnival Miracle) מציעה מסלול שייט של 15 יום מלונג ביץ להוואי בתאריכים: 17באוקטובר ו-28 בנובמבר, 2015,  16 בנובמבר 2016.

 

קיונארד – (קווין מרי 2) מציעה בינואר מסלול של 113 יום מלוס אנג'לס ל-54 נמלים ב-29 מדינות. (קווין אליזבט) מציעה מסלול של 57 ימים מסן פרנסיסקו לאוסטרליה, שם יקימו הנוסעים סיור של 8 ימים ויחליפו אונייה (קווין ויקטוריה). 

 

פרינסס קרוזס – (Sea Princess) מציעה מסלול של 40 יום ב-25 ליולי מניו יורק לסידני דרך תעלת פנמה, דרום אמריקה, פולינזיה הצרפתית וניו זילנד.

 

הולנד אמריקה ליין – (ms Amsterdam) מציעה מסלול של 114 יום (ניתן לרכוש גם חלק מהמסלול ) ב-22 בפברואר מסידני.

 

Exit mobile version