Site icon IAS

חברת MSC קרוז משיקה תכנים בלעדיים למפליגים הישראליים

האוניה seaview של MSC. להתמודד עם בעיות משפחתיות שהתעוררו במהלך ההפלגה. צילום יח"צ

חברת הקרוזים MSC CRUISES יוצאת במיזם חדש לישראלים: הרצאה ייחודית של אפרת לקט "אמא מאמנת", שתתקיים על אוניית MSC SEAVIEW למפליגים במהלך שבוע חג הסוכות.

לדברי טלי נוי, מנכ"ל MSC  ישראל, הציבור הישראלי אוהב לנצל את ימי החג לטובת נופש. "אנו עדים לביקושים רבים אשר אף הולכים וגדלים ככל שאנו מתקרבים לחג עצמו. הנהלת MSC – המחדשת ומרחיבה כל העת את התכנים שהיא מציעה ללקוחותיה – החליטה להעניק חוויה לקהל הישראלי ושילבה במהלך חול המועד סוכות במסגרת התכנים שיתקיימו על אניית MSC Seaview, הרצאה בשפה העברית .לראשונה ייהנו האורחים הישראלים במהלך ההפלגה מהרצאה של גורו ההורות, אפרת לקט וללא תוספת תשלום".

ה-seaview של MSC. טיילת עם רצפה שקופה וגשר זכוכית באורך 30 מטרים..צילום יח"צ

במסגרת ההרצאה תעניק לקט עצות להורים כיצד להתמודד עם בעיות משפחתיות שהתעוררו במהלך ההפלגה, ותכלול תכנים ייחודיים הקשורים לחווית השייט כמשפחה וההכנות הכרוכות ביציאה לחופשה משפחתית.

בהרצאה ממחישה לקט כיצד מאמנים לבטחון עצמי של הילד, איך לפתח את יכולותיו וכישוריו, כיצד מעודדים אותו לעצמאות ועוד. לקט משלבת בהרצאתה מחקרים מתחום הפסיכולוגיה החיובית ואת היישומים שלה בביתה הניתנים ליישום בכל בית.

תחושה של נסיעה בפורמולה 1

MSC SEAVIEW  היא אחת מאניות הקרוז החדשניות בעולם: היא מתנשאת לגובה 19 קומות ומכילה כ-5,000 אורחים. באניה 11 מסעדות וחובבי האקסטרים וספורט פעלולי, ייהנו מפארק ג'ונגל ייחודי אינטראקטיבי הראשון מסוגו והחדשני ביותר מבחינה טכנולוגית, מפלי מים, חמש בריכות ומגלשות ענק פנימיות וחיצוניות. בנוסף, מוצעת פעילות לילדים ונוער בפארק, סימולטורים של מטוסים ומכוניות המעניקות חוויה של נסיעה בפורמולה 1, מסלולי באולינג ועוד.

מסביב לאנייה נפרשת טיילת הכוללת רצפת זכוכית שקופה דרכה ניתן להשקיף לעומקו של הים, גשר זכוכית באורך 30 מטרים על הסיפון העליון ובקתות הממוקמת על החלק החיצוני של הספינה ועוד.

האוניה משדרת אווירה רגועה ומספקת נופש יוקרתי ואקסקלוסיבי ומלא בפעילויות למשפחות וזוגות צעירים.

Exit mobile version