Site icon IAS

חברת סנורמה: אירוע מצוינות

חברת סנורמה, נציגת תאגיד רויאל קריביאן בישראל, קיימה אמש (ב') אירוע מצוינות זו השנה השנייה ברציפות באוניית הפאר סלבריטי סילואוט (Celebrity Silhouette) המבקרת בישראל במסגרת מסלול שייט בים התיכון. 

גם השנה השתתפו באירוע מספר מרשים של סוכני נסיעות, שהגיעו מרחבי הארץ להתרשם מהאונייה היוקרתית, לקחת חלק בטקס קבלת הפרסים והאומנותי של האירוע. הסוכנים התקבלו בחמימות בטרקלין Sky Observation  הממוקם בסיפון 14 ומצויד בחלונות ענק דרכם ניתן לצפות בנוף ים קסום לצד משקה במהלך השייט. צוות האונייה הגיש כוסות שמפניה לאורחים כשברקע מנגינות נעימות ואווירה שמחה.

סיור באונייה מגלה את המוטיבים שהפכו את חברת סלבריטי קרוזס, מתאגיד רויאל קרביאן, לאחת מחברות השיט היוקרתיות בשוק הקרוזים העולמי: עיצוב מעודן לצד חפצי יוקרה ופאר, מרחבים ציבוריים גדולים, שתי בריכות חיצוניות גדולות מוקפות ב-4 בריכות עיסוי (ג'קוזי), מרחבי דשא אמיתי עם פינות ישיבה המעניקים תחושה מרגיעה ומזמינה ישיבה באחד מהברים הפזורים מסביב. שטחי כדורת דשא וגולף פעילים בסיפונים העליונים, כיאה לקהל נוסעים איכותי הפוקד את אוניות החברה.

בחלקה הפנימי של האונייה, בריכה פנימית מוקפת צמחיה מטפסת, שאר הקירות מעוצבים בטוב טעם ובתמונות מרשימות. זרמי מים פורצים לסירוגין מהרצפה והכל יחד משרים אווירה של חופשה אמיתית. ספריה, במבנה מעוגל, החולשת על שתי קומות עם כורסאות לבנות ופינות ישיבה אינטימיות – מקום טוב לזמן רגיעה וקריאה מהנה. מבואה עם מדרגות מפותלות ורצפת שיש מעוצבת חולשת על 3 קומות, במרכזה שנדליר ווילונות לבנים היורדים מהתקרה ומשלימים פינה נוספת של הוד ופאר באונייה. בקומות המקיפות את המבואה חנויות המציעות מותגי הלבשה, תכשיטים ומתנות.

סלבריטי קורז ליין חרטה על דגלה את החוויה הקולינרית בהפלגה. חדר אוכל בהגשה עצמית ( Cafe' Oceanview)  גדול במיוחד מציע מגוון של מוצרים איכותיים הנגישים באוניות מפוארות בלבד. שתי קומות של מסעדות הגשה לשולחנות ומסעדות נושא מגוונות ועשירות, בתשלום, מסכמות חוויה גסטרונומית ייחודית. הפעם סעדו האורחים בשתי מסעדות נושא המוכרות לי אישית מביקורי באונייה אחות, סלבריטי ריפלקשיין. חגיגת טעמים שמקבלת פן עוצמתי יותר בקרב הנוסעים בלב ים.

ברים, קזינו ותיאטרון בו מוצגים הופעות בסגנון ווסט אנד וברודווי הוא מתכון מנצח לערבים שמחים לפני עגינה ביעד הבא.

אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה ואחד הוותיקים בענף השייט בישראל פתח את הטקס ואמר:" אנחנו שמחים שאתם פה. אנחנו מנצלים כל הזדמנות להציג את אוניות החברה המבקרות בארץ, לא נראה שבעתיד הקרוב יהיו אוניות  שיעלו נוסעים מישראל ."

אורי הוסיף ואמר שבשנתיים האחרונות יותר ויותר סוכנים ורשתות נכנסו לתחום השייט כי הבינו שזה תחום שכדאי לעסוק בו בגלל הקהל האיכותי, רווחיות, תחום מרתק ומה עם תחרות? דבר מבורך לדבריו. " בשנים האחרונות חברת סנורמה התפנתה מעסוקים אחרים לטובת מכירת שייט בלבד עם צוות של כ-25 עובדים שעושים עבודת קודש על פי התגובות שאני מקבל מסוכנים וחברות."

מנכ"ל חברת סנורמה ציין ואמר כי החל מחודש דצמבר תפעיל החברה מערכת שיווק ופרסום אגרסיבית מבלי לפסוח על סוכני הנסיעות הנחשבים בעיני תאגיד רויאל קריביאן הצינור העיקרי המגשר בין חברות השייט ללקוח. מתברר שבארה"ב, ממלכת הקרוזים, רק כ-10% מהנוסעים רוכשים את חופשות השייט ישירות מאתרי האינטרנט מה שמדגיש את חשיבותו של סוכן הנסיעות.

שלב השיא באירוע היה הענקת מגיני הוקרה לנציגי החברות המצטיינות שעלו ובאו לבמה: קרוזיט, אמריקן אקספרס, גולדן טורס, איסתא, גו אמריקה, לכיש טורס, מונה טורס וטרגט . גם נציגי משרדי הנסיעות של תלמה, אמסלם והמטייל נקראו לקבל אות הצטיינות. את שלב הפרסים חתמה אורנית מגולדן טורס נתיבות, שציינה את הסיבות להעדפת אוניות חברת רויאל קריביאן על חברות שייט אחרות.   

בחברת סנורמה עולים מדרגה משנה לשנה. אשתקד הופיעה שחקנית מוכשרת העונה לשם אלינור סלע שגילתה שליטה אבסולוטית בתחום השייט. השנה התכבד להופיע ליאור סושרד, אמן החושים הבינלאומי, שכהרגלו השאיר את הקהל פעור פה לאורך כל קטעי המופע בו לקחו חלק גם אורחי האירוע .

סרטון וידאו:

Exit mobile version