Site icon IAS

חברת השייט MSC השיקה את ה- MSC Seaside

חברת  MSC קרוזים השיקה בסוף השבוע את אוניית הפאר החדשה MSC Seaside , שתפעיל מסלולי שייט ממיאמי לאיים הקריביים .  האונייה החדשה בעלת עיצוב בהשראת אורח החיים של מיאמי, התואם את צרכי האורחים השטים לקריביים.

האורחים באונייה ייהנו מבידור ברמה עולמית, מסעדות יוקרה, ברים ומועדונים לצד קזינו, מתקני ספא וכושר , סרטים וחנויות מותגים. לאונייה בריכות שחייה חיצוניות ובריכה מקורה, פארק מים חדשני, טיילת רחבה המקיפה את האונייה ומעליות שקופות, שדרכן ניתן לראות את הנוף המרהיב.

לטקס ההשקה הטיסה החברה, במיוחד למיאמי, את השחקנית סופיה לורן שהתכבדה לגזור את הסרט. בטקס הופיע זמר האופרה האגדי אנדראה בוצ'לי וריקי מרטין. 

מנכ"ל MSC Cruises, פיירפרנססקו ואגו, אמר בטקס ההשקה: "השקת אוניית  הפאר MSC Seaside מהווה רגע מכריע ומשמעותי עבור MSC Cruises והתעשייה בכלל. מדובר באנייה הראשונה של אב טיפוס החמישי החדש שתכננו ופיתחנו מאז נכנסנו לתעשייה ??ב -2003 והיא מציגה מושג חדשני לחלוטין, שכבר הטביע סטנדרטים חדשים בתעשייה. הספינה הזו, מסמלת את האמביציה שלנו לחדור לשוק זה וליצור לחברה נוכחות משמעותית בצפון אמריקה. האונייה הזו היא אבן הפינה של האסטרטגיה הגלובלית שלנו להוביל את השלב הבא של הצמיחה והיא אחת משלוש ספינות של MSC Cruises לנמל הבית במיאמי – MSC Seaside, MSC Meraviglia ו- MSC Divina, באמצעותן נוכל לקבוע סופית את מעמדנו כמותג שייט מוביל בעולם".

 

 

 

Exit mobile version