Site icon IAS

חברת השייט רויאל קריביאן מגיעה לדרום פלורידה בסתיו 2020

האוניה החדשה של רויאל קריביאן שתיכנס לשירות ב-2020

חברת השייט רויאל קריביאן מגיעה לדרום פלורידה בסתיו 2020 עם השקת אונייה חדשה, ה-Odyssey of the Seas, האונייה הראשונה מסדרת Quantum Ultra. האנייה החדשה, ה-27 במספר של תאגיד השייט הבינלאומי רויאל קריביאן, תגיע לנמל הבית שלה בפורט לודרדייל, פלורידה, בנובמבר 2020.

כחלק מסדרת Quantrum Ultra, ה-Odyssey of the Seas מציגה את השלב הבא באבולוציה של הסדרה, סדרת האניות שוברת המוסכמות והעשירה בטכנולוגיה של חברת רויאל קריביאן.

סדרת Quantum הוצגה לראשונה בשנת 2014 והציגה חידושים רבים בעולם השייט בתחום העיצוב, החוויה, הטכנולוגיה והבידור. האורחים באניית Odyssey of the Seas יזכו לחוות שילוב של אטרקציות חדשות, שטרם נראו כמותן, עם חוויות מוכרות וייחודיות לרויאל קריביאן, כמו סימולטור הצניחה החופשית RipCord by iFly, ה-North Star, קפסולת זכוכית שתיקח אתכם לגובה של כ-100 מטרים מעל לפני הים לצפייה בנופים מרהיבים, מתחם הבידור Two70 ושפע חוויות קולינריות. האונייה תציע גם את ה-Seaplex, מתחם פעילויות מקורה, הגדול והמהפכני ביותר בים ובו מגוון פעילויות כמו בי"ס לטרפז, מגרש כדורסל בגודל מלא, משטח החלקה על גלגיליות ומכוניות מתנגשות.

 

הפלגות באיים הקאריבים ובאירופה

תחילה תצא האנייה להפלגות בנות 6 ו- 8 לילות באיים הקאריביים, ובהמשך היא צפויה להפליג גם לאירופה. האנייה תציע שפע של דרכים ליהנות מהאיים שטופי השמש, ותהיה הראשונה מסדרת Quantum Ultra לעגון באיים ארובה ובקורסאו. במהלך ההפלגות בנות ה-8 הלילות, ניתן יהיה ליהנות מהנוף המחוספס של ארובה בפארק הלאומי 'אריקוק', ולהיחשף לארכיטקטורה יוצאת דופן ברחובות הצרים של ווילמסטאד, קורסאו. במסלול ההפלגה בן 6 הלילות האנייה תשהה באי קוזומל הידוע במקסיקו. בין היתר, ניתן יהיה לשחות עם צבי ים בג'ורג'טאון, גרנד קיימן.

האנייה תעגון גם באי הפרטי CocoCay, בו ניתן יהיה ליהנות ממגלשת המים הגבוהה בצפון אמריקה. בלון ההליום Up, Up & Away, אשר באי יביא אתכם לגובה של 150 מטר. לאלו שאוהבים להישאר צמוד לקרקע, ניתן לבלות ב-Oasis Lagoon, בריכת המים המתוקים הגדולה באיים הקאריביים, זאת בנוסף לחופי הים הלבנים והזכים של איי הבהאמה.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, נציגת תאגיד רויאל קאריביאן בישראל ציין כי במהלך השנתיים האחרונות נרשמה עלייה של כ-20% בישראלים היוצאים לשייט. "יחסית למדינה השוכנת לחופי ים, ענף חופשות השייט הוא חדש-יחסית עבור הישראלים ורק בשנים האחרונות החלו רבים לצאת לחופשה הכוללת שייט וטיול בכמה יעדים שונים", אמר שנבל.

היעדים  שאליהם נרשמות מרבית ההפלגות, על פי נתוני ארגון חברות השייט הבינלאומי (CLIA), הן הפלגות באזור הקאריביים התופסות נפח של יותר מ-35%, לאחר מכן, הפלגות באגן הים התיכון (ברצלונה והרביירה הצרפתית) מהוות כ-18%, כ-11% מהקרוזים מפליגים בצפון אירופה (הים הבלטי, סנט פטרסבורג, שטוקהולם), 4.5% באזור אסיה, ושיעור דומה באלסקה.

ניתן להזמין את ההפלגות של האונייה Odyssey of the Seas באיים הקאריביים, מסלולי ההפלגה לאירופה בקיץ 2021 ייפתחו בנובמבר הקרוב.

https://www.youtube.com/watch?v=bsYa0YatKVg&feature=youtu.be

Exit mobile version