Site icon IAS

חברת השייט פרינסס קרוזס חוגגת 50 שנה להיווסדה

בשנת 2015 תחגוג חברת השייט פרינסס קרוזס 50 שנות פעילות. החברה נוסדה ע"י סטנלי ב. מקדונלד בשנת 1965. את ההפלגה הראשונה קיימה החברה למקסיקו ב-3 בדצמבר 1965 , באוניה היחידה שהייתה לחברה  בשם Princess Patricia.
 
כיום, פרינסס קרוזס מפעילה 18 אוניות מפוארות למגוון רחב של יעדים בעולם תוך הענקת חווית שייט בלתי נשכחת. חברת השייט פרינסס קרוזס פונה לאוהבי הקרוזים:" .. אז בוא ותצטרפו אלינו בשנת 2015 לחופשת שייט מלאה באירועים והפתעות ויחד נחגוג את 50 שנות פעילותינו".  
 
לרגל חגיגות ה-50 ,בכל הפלגות החברה במהלך שנת 2015:
 
מסיבת דיסקו בסגנון Love Boat – מסיבה באווירת "ספינת האהבה" – הסדרה האהובה שצולמה באוניות של חברת פרינסס. המסיבה תהיה בסגנון שנות ה-70 עם מגוון הפתעות כגון הודעות וידאו מוקלטות מפי חברי הצוות המקורי של הסדרה שיוקרנו על מסך ענק הממוקם בסיפון הפתוח, תחת כיפת השמיים.  חידון טריוויה, מבחר וידאו קליפים משנות ה-70  , מסיבת ריקודים ועוד.  
 
מאכלים חגיגיים – בכל הפלגה, בחדרי האוכל המרכזיים, ערב אחד יוקדש להגשת מנות נבחרות מחמשת העשורים האחרונים הכוללות תבשיל ברווז ברוטב משמשים ופילה דג ברוטב כמהין ועירית. חברת השיט פרינסס ידועה בהכנת הפיצה הטובה ביותר בים, ולרגל חגיגות היובל יוכנו מגוון פיצות חדשות.
 
קינוחי שוקולד מיוחדים  –לרגל החגיגות השף קונדיטור והשוקולטייר יגישו שני קינוחים חדשים– שוקולד עם מוס פטל, קרם ברולה ועוגיית חמאה פריכה או כיפת שוקולד עם פטל, קרם ברולה ומוס שוקולד מריר.
 
לחיי 50 שנה – יוגשו טעימות של קוקטיילים חדשים פרי יצירתו של הברמן הידוע ספייק מרצ'נט. בנוסף, יוצע גם בקבוק יין מיוחד ובירה חדשה במיוחד עבור חגיגות ה 50.
 
בידור לציון החגיגות – בכיכר הפיאצה המרכזית בלובי האוניה יפוזרו בלונים שיכללו בתוכם הפתעות לאורחים וכן בלון מוזהב ענק.  ינוגן שיר מיוחד לציון החגיגות  הנקרא: “Here’s to Princess”, תתקיים מסיבת ריקודים ושעשועון טריוויה שיציינו את היסטורית הצי במהלך 50 שנה.
 
עיצוב ומתנות לרגל שנת היובל – עיצוב ושילוט של 50 שנה יוצגו מרגע עליית הנוסעים לאוניה, הכולל עוגה מיוחדת שתוצג באולם הכניסה. בחדרים ימצאו האורחים תיק נשיאה ומיצג של ציר זמן להנצחת 50 השנים. בנוסף לוגו לציון 50 שנה יופיע על כל מפתח לחדר ובעלון היומי.
 
מבחר סרטונים יוצגו בטלוויזיות של החדרים וישתפו אתכם ברגעי ההיסטוריה ואבני הדרך של החברה. כל אוניה תהיה מעוטרת בדגל יום השנה ה 50 על החרטום.
 
מזכרות ייחודיות – חנויות הבוטיק על סיפוני האוניות שזכו בפרס  "Best Onboard Shopping"  במהלך 6 השנים האחרונות מטעם מגזין Porthole.
 
יציעו מוצרים מיוחדים המציינים את חגיגות היובל ובנוסף צוות הצילום יציג תפאורות ברוח החגיגות כדי הנוסעים יוכלו להצטלם למזכרת ליהנות מחופשת השיט המיוחדת.
 
פרינסס קרוזס מיוצגת בישראל ע"י חברת מד קרוזס

https://www.youtube.com/watch?v=QSyiAUGt1zQ

Exit mobile version