Site icon IAS

ה-Scenic Eclipse, יאכטת התגליות הראשונה, מציבה סטנדרד חדש

יאכטת התגליות - Discovery Yacht - הראשונה בעולם ה- Scenic Eclipse. צילום יח"צ

חברת הקרוזים היוקרתית Scenic חשפה לאחרונה את יאכטת התגליות (Discovery Yacht) הראשונה בעולם ה- Scenic Eclipse, שמציעה לאורחיה, הפלגה מרתקת בנוחיות ויוקרה מקסימאלית באנטארקטיקה.

היאכטה Scenic Eclipse  המיוצגת בישראל בלעדית על ידי אופיר טורס-CRUISE NO.1, מציבה סטנדרט חדש בהפלגות אוקיאנוס במושגים של טכנולוגיה, גודל ויוקרה. אמצעי הבטיחות החדישים שעל סיפונה מאפשרים לגלות באמצעותה יעדים שאחרים יכולים רק לחלום עליהם.

היאכטה Scenic Eclipse, שנועדה לספק חוויה אולטימטיבית של פעם בחיים לקבוצה של 228 נוסעים בלבד – מספר שמוגבל ל-200 כאשר היא מפליגה לאוקיאנוס הארקטי או לאנטרקטיקה – מביא את שייט האוקיאנוס לרמה חדשה המשלבת יוקרה, תגליות ובטיחות. הספינה מעניקה לאורחיה אפשרות לגלות הרבה מעבר למה שניתן היה לדמיין בעבר – החל בפלאי טבע ומפגשים עם תרבויות וכלה בערים היסטוריות ואתרים קדומים, ומבטיחה לנוסעים מסע מלהיב ומאלף.

פינגווינים באנטארטיקה. ארץ של נופי קרח, פסגות מתנשאות ומבוך של מיצרים ומפרצים מוגנים. צילום Depositphotos

המפליגים על סיפונה של Scenic Eclipse יכולים לגלות את אנטרקטיקה לעומקה, החל מחצי האי האנטרקטי המרתק, המגוון הביולוגי של איי ג'ורג'יה הדרומית שאין דומה לו בעולם, ועד למסתורין של איי פוקלנד והפיורדים המרשימים של צ'ילה – וכל זה ביוקרתיות של הכול כלול.

אנטארקטיקה עמוסה בנופים מדהימים וחיות בר ייחודיות, חופה המערבי של היבשת דרומית הוא ארץ של נופי  קרח, פסגות מתנשאות ומבוך של מיצרים ומפרצים מוגנים, מקום ובו שפע של חיות בר עם מושבות עצומות של פינגווינים, כלבי ים ולהקות לווייתנים.

"מדובר ביאכטה הראשונה בעולם הבנויה להפלגות תגלית אתגריות ובו בזמן מעניקה אירוח ברמה של 6 כוכבים, הכולל הליקופטר על היאכטה, ספינת זודיאק וקיאקים ויחס נוסעים לאנשי צוות של 1.33 נוסעים לאיש צוות אחד בהפלגות  באנטארקטיקה, דרום ג'ורג'יה ואיי פוקלנד. לקרוזים ב -20 בנובמבר ו- 8 בדצמבר 2020 מוצע ללקוחות שיבצעו הזמנה עד ה-31 בינואר 2020 טיסות מארגנטינה לאנטארקטיקה במחלקת עסקים הכלולות במחיר וכן הנחה של 10% לחדר והנחה נוספת של עד 1,000 דולר לזוג". מסר אייל כהן מנהל Cruise No1.

לפרטים והזמנות – crusie_dep@ophirtours.co.il   .Cruise No. 1: 03-5269765.

Exit mobile version