Site icon IAS

ה-Scenic Eclipse: הלן מירן הוכרזה כסנדקית של המגה-יאכטה החדשה

הלן מירן, השחקנית הבריטית היא הסנדקית של המגה יאכטה החדשה מבית סיניק. צילום Depositphotos

חברת Scenic, המשלימה את בנייתה של ה-Scenic Eclipse מגה יאכטה אולטרה יוקרתית, 6 כוכבים, חשפה כי הסנדקית של היאכטה תהיה השחקנית הבריטית דיים הלן מירן.

דמויות מלכותיות, שחקניות, אנשי ספורט וידוענים פעלו ופועלים כסנדקים לספינות ובהןם השחקנית סופיה לורן, הקמע של חברת הקרוזים MSC. התפקיד כולל הטחת בקבוק שמפניה אל דופן הספינה כהשקה ולמזל טוב.

הפלגת הבכורה של ה-Scenic Eclipse מתוזמנת ל-28 באוגוסט, הפלגה בת 15 יום בין ניו יורק לקוויבק שבקנדה במחיר החל מ-18,585 דולר.

Scenic Eclipse: סיור חופים באנטארקטיקה באמצעות סירות זודיאק. הדמיה Scenic

"Scenic Eclipse היא ספינה ייחודית הדורשת אדם ייחודי לא פחות למלא תפקיד זה", אמר גלן מורוני, מייסד ומנכ"ל חברת Scenic, "אנו שמחים לקבל את פני הלן מירן בתור סנדקית האקליפס (שפירושו ליקוי חמה, ע.ר) – הסגנון שלה, היופי והרוח ההרפתקנית שלה, נאמנים לאלה המגולמים בעיצוב ובאתוס של Scenic Eclipse".

הוא הוסיף כי השילוב של אישיותה עם ההוקרה הבינלאומית לה זוכה מירן כאחת השחקניות הטובות בעולם, הופך אותה לסנדקית המושלמת של הספינה ולמי שתביא לה מזל טוב.

מירן, שזכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר בשנת 2007 על הופעתה כמלכה אליזבת השנייה, הודתה על הכבוד שניתן לה להיבחר כסנדקית לספינה כה יפה כמו ה- Scenic Eclipse.

בהתאם למעמדה של Scenic Eclipse כמי שמציבה תקן חדש לספינות תגלית יוקרתיות, נבחרה ניו יורק כאתר להשקתה ב-10 בספטמבר.

ה-Scenic Eclipse  היא מגה יאכטה אולטרה יוקרתית, 6 כוכבים, הנבנית ע”י חברת Scenic Cruises  המתמחה בשיט נהרות ולראשונה נכנסת לתחום הפלגות-ים. Scenic Eclipse  נבנתה בקבוצת Uljanik בקרואטיה ונועדה למסעות תגלית בים הארקטי ואנטרקטיקה, בנוסף להפלגות בים התיכון, יבשת אמריקה והפיורדים הנורבגים.

סוויטת ספא במגה יאכטה החדשה. צילום Scenic

סיורי חוף, טיסות וצלילות

המסלולים כוללים שיט ליעדים נבחרים, סיורי חוף, טיסות וצלילות. שני מסוקים הנושאים 6 נוסעים יובילו את האורחים מעל הצוקים של איי סקוטלנד, הר געש באיטליה או שוניות אלמוגים בים הקריבי.

צוללת הנמצאת באופן קבוע ביאכטה, תוביל 7 נוסעים למעמקי הים של יוון וטורקיה כדי לצפות בשרידי ערים נכחדות או שוניות אלמוגים קליידוסקופיים בים קריבי קסום.

פעילויות של צלילה עצמאית כדי לצפות בעולם התת-ימי גם היא אפשרית. האורחים ייהנו גם מסיורי חוף, כאשר הירידה מהיאכטה מתבצעת באמצעות סירות זודיאק וקיאקים.

ביאכטה יוכלו להתארח 228 נוסעים (200 בלבד באזור הקוטב) ב-114 סוויטות המצוידות כולן במרפסות ו-172 אנשי צוות באזורים רגילים ו-182 באזור הקוטב. המגה יאכטה כוללת שמונה סיפונים, אורכה 165.7 מטרים, רוחבה 21.5 מטרים, משקלה 16.5 אלף טון ומהירות השיוט שלה היא 17 קשר. היא כוללת, בין השאר, טרקלין ראשי, בר בלובי, מסעדה אסיאתית, מסעדה איטלקית, מסעדת סטייקים, חנויות בוטיק, תיאטרון, מרכז סיורים וספרייה.

Scenic Eclipse: הצוללת הצהובה בדרכה למצולות ים

היא עוצבה ע”י חברה פינית המתמחה בעיצוב וטכנולוגיות מתקדמות לספינות, מה שיעניק לה דירוג בטיחות גבוה ביותר וממצב אותה כבעלת הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, עם.מייצבים בהתאמה אישית, הגדולים ב-50% בהשוואה לספינות אחרות, שיעזרו להתמודד עם תנועות המים החזקות גם במהירות אפס.

הספינה מצוידת במערכות ידידותיות לסביבה, במטרה לשמור על המארג האקולוגי של האזור. היא תהיה חסכונית בצריכת דלק ובפליטת גזים הודות למנועים מיוחדים. העגינה תעשה ללא הטלת עוגן, כדי להגן על קרקעית הים העדינה באזור הקוטב הצפוני והדרומי.

Exit mobile version