Site icon IAS

המחזמר We Will Rock You יוצג ברויאל קריביאן

רויאל קאריביין אינטרנשיונל, חברת השיט הגדולה בעולם המיוצגת בישראל ע"י סנורמה, משיקה לראשונה בלב הים הפתוח את המחזמר זוכה פרס הטוני " We Will Rock You" , היישר מברודווי.

 

הופעת הבכורה של המחזמר עטור הפרסים תתקיים באוניה  Anthem of the Seas , במהלכה יוכלו ליהנות אורחי השיט מעשרות להיטיה הגדולים של Queen, הלהקה הבריטית האגדית. ההפלגה המיוחדת תצא מסאות'המפטון, אנגליה, באפריל 2015.

 

המחזמר, שנכתב ע"י הקומיקאי הבריטי בן אלטון, כבר הספיק להפוך לתופעה שוברת שיאים על במות העולם. הוא משלב בתוכו את מיטב שיריה של Queen, ביניהם:

"Another One Bites the Dust", "We are the Champions", "Bohemian Rhapsody", "We Will Rock You".

 

ליזה לוטוף  פרלו, סגנית נשיא רויאל קאריביין אינטרנשיונל :  "אנחנו מאוד מתרגשים לרגל השקת הבלדות הנצחיות של להקת Queen על סיפונה של Anthem of the Seas , ששמה יותר מהולם את המחזמר הנהדר הזה. האורחים של האנייה יכולים בהחלט לצפות לחוויית בידור המתעלה מעל כל דבר שאי פעם נראה בעבר בלב הים הפתוח".

 

המחזמר מתבסס על 24 מלהיטיה הגדולים של הלהקה, ומספר את סיפורם של קבוצת צעירים ומאבקם לשחזר את חופש המחשבה, האופנה והמוסיקה בעולם עתידני בדיוני, שבו כולם מתלבשים, חושבים ועושים את אותו הדבר. מאז עלייתו על במות לונדון בשנת 2002 הוא הספיק להפוך לסנסציה עולמית, וכיום מועלה על במות של 17 מדינות שונות ברחבי העולם, בפני קהל של 15 מיליון צופים.

 

באונייה –  Anthem of the Seas  שמונה עשר סיפונים, משקלה 168 טון, והיא יכולה להכיל כ -4,200 איש. כאמור, האנייה תצא באפריל 2014 מנמל סאות'המפטון לשיט בים התיכון.

Exit mobile version