Site icon IAS

המהפכה הירוקה של אושיאניה קרוזס

חברת הפלגות היוקרה אושיאניה קרוזס (Oceania Cruises) הודיעה על יוזמה מהפכנית בתחום איכות הסביבה, שתוביל לביטול השימוש במיליוני בקבוקי פלסטיק בשנה. היוזמה הירוקה והחלוצית, בשיתוף פעולה עם חברת Vero Water, היא חלק מהרחבת מערך השיפורים של מותג  OceaniaNEXT ומהתוכנית הסביבתית Sail & Sustain הרחבה של החברה.

בוב בינדר, נשיא ומנכ”ל חברת Oceania Cruises“בחירתנו במותג היוקרתי Vero Water היא לא רק קפיצת מדרגה משמעותית למען שמירה על איכות הסביבה, היא גם תבטיח לאורחינו מים מינרליים ומוגזים ברמה הגבוהה ביותר”.

במסגרת תכנית OceaniaNEXT השאפתנית, כבר באפריל הקרוב, יצוידו כל האוניות בצי החברה במתקני המים המינרליים והמוגזים המשובחים של Vero Water. צעד זה צפוי להפחית את השימוש בכ-3 מיליון בקבוקי פלסטיק בשנה.

Vero Water בים וביבשה

הטמעת השירותים המתקדמים של חברת Vero Water בכל אוניות החברה תבוצע בשני שלבים במהלך השנה הקרובה: השלב הראשון יתמקד בהתקנת מתקני המים בכל החדרים והסוויטות, חדרי האוכל, מסעדות, טרקלינים, ברים וחללים משותפים נוספים שעל סיפון האוניה. תהליך זה יחל בחודש אפריל 2019 וצפוי להימשך כחודשיים בודדים. השלב השני ירחיב את השירות המוצע גם אל תוך חוויית האורחים על החוף, כאשר כל האורחים יקבלו בקבוק רב פעמי אישי ומעוצב, אותו יוכלו לקחת עמם לכל מקום. שלב זה צפוי להתחיל במחצית השנייה של 2019.

בקבוקי הזכוכית המעוצבים של חברת Vero Water ידידותיים לסביבה, מותאמים לשטיפה במדיח כלים ולשימוש חוזר. מערכת הטיהור המתקדמת והייחודית של החברה מבוססת על טכנולוגיית Nanofiltration שמעבירה את המים דרך חמש שכבות נפרדות של מסננים ומספקת מים טעימים, טריים וצוננים.

אושיאניה קרוזס בשמירה על איכות הסביבה. צילום יח"צ

מי ומי בעולם האירוח

Vero water, היא ספקית מובילה בעולם של מערכות זיקוק מים איכותיים ונצרכת ברחבי העולם על ידי מותגי יוקרה מובילים כמו ריץ קרלטון (Ritz Carlton), ג’י. דאבליו. מריוט (JW Marriott), קימפטון (Kimpton), רשת MGM, הייאט (Hyatt), פישר איילנד קלאב (Fisher Island Club), אתר הנופש Sea Islandומסעדות עילית ביניהן זוכת פרס ג’יימס בירד- סאבה בניו אורלינס, מסעדת Eleven Madison Park, אתר הנופש Meadowood בעמק נאפה, אתר פארמהאוס אין (Farmhouse Inn), מסעדת סייזון (Saison), טריבקה גריל (Tribeca Grill), בלו היל (Blue Hill) ורבים נוספים.

לוח זמנים למימוש היוזמה הירוקה:

אוניית ריביירה – 2 באפריל 2019

אוניית מרינה – 19 באפריל 2019

אוניית רגטה – 1 במאי 2019

אוניית סירנה – 19 במאי 2019

אוניית נאוטיקה – 30 במאי 2019

אוניית אינסיניה – 19 ביוני 2019

Exit mobile version