Site icon IAS

הושקה אוניית הפאר סבן סיז אקספלורר

לאחרונה הושקה בנסיכות מונקו אניית הפאר סבן סיז אקספלורר ( Seven Seas Explorer), שהינה ללא ספק תוספת מרווחת, אינטימית, עוצרת נשימה, אלגנטית ומצוותת באופן מושלם – לצי האניות המפוארות של חברת הקרוזים היוקרתית Regent Seven Seas Cruises.

האירוח באנייה החדשה הינו בסוויטות מפוארות (כל התאים הם סוויטות), שלכולן מרפסות ענקיות.  בצד האלגנטיות והזהר, מוצעים ארוחות במסעדות מצוינות, העומדות בתחרות עם מסעדות מובילות הממוקמות בערים מרכזיות; משקאות בברים עם מיטב המשקאות והיינות; טיולי חוף ברמה גבוהה בכל נמל –  והכול כלול במחיר ההפלגה.

על האנייה קיים מטבח מיוחד ללימוד אומנות הבישול. בית הספר ממוקם על סיפון האנייה, אל מול נוף הים ומספק לאורחים את כל הנדרש להרחבת יכולותיהם הקולינריות באווירה נינוחה שמזכירה את בתי הספר היוקרתיים לבישול בצרפת.

בנוסף, מוצע ל- 750 הנופשים על ה- Seven Seas Explorer ליהנות מבריכה מרהיבה, הכוללת גם 2 מתקני ג'קוזי; בתי קפה; טרקליני יין וסיגרים; אולם תיאטרון מפואר בו מציגים מידי ערב מחזות מוזיקליים המועלים כמחווה והוקרה למופעי הוליווד הוותיקים; הרצאות של מומחים בנושאים אקטואליים; משחקי חברה ועוד.

ב-2 נובמבר 2016 תהיה הזדמנות לחובבי השייט הישראלים לעלות בחיפה להפלגה בת 14 ימים, על האנייה החדישה בדרכה לאיטליה (רומא) דרך, קפריסין, רודוס, יוון ומלטה. מחיר ליחיד בחדר זוגי החל מ-6637$ בסוויטת וורנדה ( veranda).

הקרוזים של 'Regent Seven Seas Cruises' משווקים על ידי מחלקת Cruise No. 1 מבית 'אופיר טורס'.

לפרטים נוספים: cruise_dep@ophitrours.co.il, 03-5269765.

Exit mobile version