Site icon IAS

האוניה החדשה וייקינג ג'ופיטר פקדה את נמל חיפה

הוייקינג עוגנת בנמל חיפה. צילום יח"צ

נמל חיפה אירח בסופ"ש האחרון את האוניה החדשה של חברת הקרוזים וייקינג (VIKING) לשלושה ימים. במקור הייתה האוניה אמורה להגיע ליומיים בלבד, אולם לבסוף האריכה את שהותה בחיפה לשלושה ימים בהם נהנו התיירים ואנשי הצוות שלה מסיורים ברחבי ישראל וגם בחיפה.

האוניה, VIKING JUPITER החלה את הפלגותיה לפני כחמישה שבועות בלבד. זוהי אוניית הקרוזים השישית של וייקינג, שלה גם עשרות ספינות נהר בעולם. בעשור הקרוב תצטייד וייקינג בעוד לא פחות מ-10 אוניות נוספות.

האוניה, באורך של 221 מטר מיועדת ל-900 נוסעים וכ-400 אנשי צוות, ונחשבת לאחת היוקרתיות והמפוארות בעולם הקרוזים

מעניקים לקפטיין תעודה על נטיעת עצים בהרי ירושלים. צילום יח"צ

במפגש חגיגי שהתקיים אתמול כמיטב המסורת, החליפו קפטן האוניה ורב חובל נמל חיפה עודד גול-ורדי מגנים. גם זרי רוזנפלד הסוכן של וייקינג בישראל (רוזנפלד ספנות) העניק לאוניה תשורה בדמות נטיעת עץ בהרי ירושלים לכבוד בואה של האוניה לראשונה לישראל.

בשנת 2019 צפויה עלייה של 93% בשיעור התיירים שאמורים להגיע לנמל חיפה לעומת שנת 2018, וכמעט הכפלה גם של כמות הישראלים שייצאו השנה להפלגות בים התיכון מנמל חיפה. לנמל חיפה יגיעו ב-2019 עשרים וארבעה מותגים שונים של חברות ספנות לעומת 15 מותגים בשנת 2018. הבולטים שיצטרפו/יחזרו השנה לנמל חיפה הם רויאל קריביאן, MSC , נורוויג'יאן קרוז ליינס, קוסטה, קונרד, P&O ופולמנטור.

Exit mobile version