Site icon IAS

דיזנהאוז קרוז יצאה לדרך

דיזנהאוז ביטיסי ערכה הבוקר כנס לכ- 100 מסוכני החברה להשקת הפעילות  החדשה "דיזנהאוז קרוז" וזאת בהמשך לרכישת 50 אחוז מחברת " קרוזיט‏", הסוכנים עברו הכשרה מקצועית על כל חבילות ומותגי השיט שישווקו לקהל הרחב.

עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי של החברה מסר: "דיזנהאוז קיבלה החלטה אסטרטגית להיכנס לתחום השיט ובשלב ראשון רכשנו 50% מחברת קרוזיט. היום השקנו את דיזנהאוז קרוז שתיתן מענה קמעונאי ללקוחות דיזנהאוז  . במקביל מונתה השנה דיזנהאוז כנציגתה של NCL בישראל. המיזוג ושיתוף הפעולה בין דיזנהאוז לקרוזיט  ‏מעמיד אותנו כחברה עם כח הקנייה הגדול ביותר מול כל חברות השייט ויכולת להציע את המבחר הרחב ביותר של חבילות שייט לכל היעדים בעולם במחירים אטרקטיביים . ב- 2018 אני צופה המשך גידול בתחום עם הערכה  כי כ- 100,000 ישראלים יצאו לחופשות שייט , מספר שיא המהווה  גידול חסר תקדים בכמות  הנוסעים הישראליים הבוחרים לבלות את חופשתם על אניות קרוז".

תחום השייט הולך וגדל בעולם כלו וגם בישראל. כ- 22 מיליון מפליגים בכל העולם. מתוכם כ 65 אחוזים הם קהל חוזר כי אחרי שמבינים את פוטנציאל החופשה של עלות תועלת בעיקר למשפחות, חוזרים ומזמינים עוד ועוד חבילות. כל שנה חברות השייט משקיעות סכומים חסרי תקדים לאטרקציות וחוויות נוסע על האוניות. 

Exit mobile version