Site icon IAS

דיזנהאוז – בי. טי. סי רכשה 50% מחברת קרוזיט

חברת דיזנהאוז BTC חתמה היום על רכישת 50% מחברת 'קרוזיט' המתמחה בשיווק הפלגות נופש.  קבוצת דיזנהאוז BTC, מבצעת מהלך משמעותי ומרחיבה את פעילותה בתחום השייט.

קרוזיט הינה חברת תיירות המתמחה בחופשות שייט בינלאומיות ופועלת משני סניפים, חיפה ורמת השרון, בהם עובדים 20 יועצי שייט מקצועיים. קרוזיט משמשת כ-One stop shop בתחום השייט ומציעה הפלגות נופש ברחבי העולם בכל חברות השייט בנוסף לחבילות ייחודיות של טיסה ושייט.

החברה משקיעה משאבים רבים בטכנולוגיה להזמנות חופשות שייט ותציג בקרוב מערכת מתקדמת להזמנת הפלגה, טיסה ומלון בלחיצת כפתור אחת. אודי שנבל מבעלי החברה ימשיך לכהן כמנכ"ל חברת קרוזיט.

בשנים האחרונות תחום השייט נמצא במגמת צמיחה בארץ ובעולם והערכות הן כי מגמה זאת תמשיך גם בשנים הקרובות.

עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דיזנהאוז BTC  מסר לאחר חתימת העסקה כי : "עסקת קרוזיט היא חלק מהאסטרטגיה ומיצובה של דיזנהאוז כקבוצת תיירות מובילה הפועלת בכל תחומי התעשייה. קרוזיט היא חברה צעירה, הגדלה במהירות ועם צוות עובדים נאמן ומקצועי ביותר, לאחר בחינה מעמיקה של תחום השייט והחברות הפועלות בו, חיבור עם קרוזיט הייתה האופציה הראשונה והמועדפת עלינו ושותפות זאת תמצב את קבוצת דיזנהאוז כמובילה בתחום השייט. אנו מברכים על השלמת העסקה. אודי שנבל הוא אחד מאנשי המקצוע הטובים בענף ואנו שמחים לקבל למשפחת דיזנהאוז BTC  את עובדי קרוזיט ובראשם את אודי".

"בשנתיים האחרונות אנו עדים לגידול של למעלה מ-30% במספר הישראלים היוצאים לחופשות שייט בינלאומיות. בשנת 2017 יצאו בקירוב ל-70 אלף ישראלים " מספר אודי שנבל מנכ"ל חברת 'קרוזיט' ומוסיף, ענף הקרוזים דורש ידע רב ו'קרוזיט' מיצבה עצמה לאורך שנות פעילותה כאחת החברות המקצועיות בעולם השייט. כוח הקנייה וההפצה הגדול של חברת דיזנהאוז יאפשר לקרוזיט להציע לקהל הישראלי חבילות שייט אטרקטיביות ולמצב את עצמנו כמובילי התעשייה."

בשיחה שקיימתי עם שני שושביני השמחה קיבלתי את התגובות הבאות: אודי שנבל, מנכ"ל קרוזיט אמר ל: IAS –השותפות בין שתי החברות יציב אותנו ללא ספק כמובילים בתחום חופשות השייט בישראל הן כמשווקים והן כסוכנות שייט בעלת רשת מסועפת ברחבי הארץ .  " עודד חודורובסמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דיזנהאוז BTC אמר ל" :IAS הנכסים, הידע והמקצועיות של חברת קרוזיט הביאה אותנו להחלטה לצרף את אודי וקרוזיט למשפחת דיזנהאוז BTC  ."

 

 

Exit mobile version