Site icon IAS

גולדן טורס קיימה ערב גאלה בבית שגריר צרפת בישראל

מועדון פריים קלאב האקסקלוסיבי וחברת גולדן טורס, נציגת חברת השיט היוקרתית פוננט ( PONANT) ,ערכו ערב גאלה בביתו של שגריר צרפת בישראל לכבוד כניסתה של חברת השיט לפעילות סדירה בישראל.

שגריר צרפת בישראל, מר פטריק מזונאב ( Mr. Patrick Maisonnave ) הניחן בחוש הומור מפותח אמר:" אני מברך את חברי פריים קלאב ואת חברת פוננט. הסרטון והתמונות שראיתם מדברות בעד עצמן. חברת השיט פוננט היא מאוד יוקרתית ואיכותית למרות שהאוניות לא נבנו בצרפת, אלא באיטליה. לא נורא גם האיטלקים ידועים כאוהבי החיים הטובים. הטעם הצרפתי מורגש באוניות ולא רק מההיבט של יופי ומטבח משובח אלא גם במובן של בטיחות".

סטפן ווינטר (Mr. Stephen Winter) , מנהל מכירות בינלאומי בחברת פוננט שהגיע להשתתף בתערוכת התיירות IMTM והיה נוכח בבית השגריר אמר:" פוננט היא חברה בינלאומית עם נגיעה צרפתית המעסיקה צוות עובדים מצרפת, אוסטרליה, יפן , סין , איטליה , ישראל ועוד".

"הסרטון שראיתם הוא ייחודי, לא ניתן היה לצלם באזור הזה עד לאחרונה והמראות הם מדהימים. מרגע שבנינו את האונייה Le Boreal לפני כ- 4 שנים  היא הפכה למובילה באזור אנטארקטיקה. אנו לוקחים אתכם לאנטארקטיקה באופן בטיחותי כפי שאופייני לצוותי הים הצרפתיים ובסטייל".

לדברי ווינטר,  מי שביקש בעבר לבקר באנטארקטיקה נאלץ להפליג בשוברת קרח ישנה ולוותר על נוחות ואוכל טוב. כעת הדברים השתנו. הנוסעים באוניות פוננט יורדים לחוף בזודיאקים לראות את הטבע בהתגלמותו אבל חוזרים לאוניה מפוארת ללגום שמפניה ולאכול כבד אווז (פואה גרא) במיטת מלכים.

עונת ההפלגות באנטארקטיקה היא בין חודש דצמבר לפברואר. לחברה מסלולי שיט בכל העולם (צפון אירופה, איסלנד, קנדה, אלסקה, צפון אמריקה, אסיה, אוסטרליה ניו זילנד, מקסיקו ועוד). מדובר באוניות  יאכטה קטנות ואינטימיות הנושאות בין 224 ל-264 אורחים ו-139 אנשי צוות, שעוגנות בנמלים קטנים בהם אוניות הקרוזים הגדולות לא עוגנות.

חברת פוננט תשיק בחודש אפריל את האוניה החמישית בצי, La Lyrial וזו הפעם הראשונה שהשיקה חוברת מסלולי שיט בעברית.

יהושע וידהורן, מנכ"ל חברת גולדן טורס אמר לאורחים:" אני  מאוד שמח שהגעתם. אני יכול לספר לכם מהחוויה האישית שלי בהפלגה באוניית פוננט באנטארקטיקה. מדהים, חוויה שלא שוכחים כל כך מהר".

"נוהגים לומר שזה מסע של פעם בחיים אני מקווה שעבורי זה לא יהיה האחרון, אני מתכוון ליהנות שוב בשנה הבאה בשיט באנטארקאיקה ואני מזמין אתכם להצטרף, ההפלגה יוצאת ב-15 בדצמבר", הוסיף יהושע.
 
 

https://www.youtube.com/watch?v=ckN8NjJwt1c

Exit mobile version