Site icon IAS

גוגל סטריט הגיע לאלור אוף דה סיז

רויאל קריביאן אינטרנשיונל תהיה חברת השייט הראשונה להטמיע את טכנולוגיית גוגל סטריט (GOOGLE STREET) באוניותיה. הפיילוט יעשה בשלב הראשון באוניה המרשימה והגדולה בעולם- אלור אוף דה סיז (אחות לאואזיס אוף דה סיז).
 
אחד הדברים החשובים והמתבקשים לפני יציאה לקרוז הוא לימוד יסודי של כל פרט ופרט באונייה בדיוק כפי שאנו מתכננים יציאה לחופשה ביעד תיירותי כלשהו במיוחד כאשר מדובר באוניה הגדולה בעולם . מדובר באוניות גדולות (226 אלף טון) המציעות מגוון רחב של אטרקציות:רחוב ראשי, חנויות, תיאטרון המים ,קרוסלה, סנטרל פארק (12 אלף צמחים), חדרי אוכל, מסעדות, ברים, מתחם ספורט וספא, קזינו ועוד.
 
נוסע המגיע לאוניה לאחר "שהכין שיעורי בית" ימצא עצמו בסביבה ידידותית וזמן ההכרות עם האוניה יהיה קצר יותר.ברוב המקרים נוסעים נראים משוטטים בין הקומות בחיפוש לאחר מסעדה זו או אחרת או להגיע שוב לחדר האוכל בו סעדו ערב קודם.
 
אם בעבר הטכנולוגיה שהייתה בידי הנוסעים לחקור את האוניה נחשבה למוגבלת, כעת, גוגל סטריט הוא צעד חיובי. בעזרת כמה קליקים ניתן לדוגמא לדמיין הליכה בשדרה המרכזית שהכל מסביב.
 
ג'ו בריודי, מנהל שיווק ויחסי ציבור ברויאל קריביאן אינטרנשיונל בתגובה:"נרגשים להיות בחוד החנית של תעשיית הקרוזים בתחום הטכנולוגיה החדשנית. אם מדובר ב- Roboscreens או Google Street View . הנוסעים יהיו להוטים יותר לחוות את החופשה האמיתית לאחר הגלישה באמצעות הטכנולוגיה החדשנית".
 
מעל 20 אלף תמונות צולמו במצלמת DSLR במהלך 60 שעות עבודה בשמונה ימים במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר.
 
חברת רויאל קריביאן אינטרנשיונל הוא מותג עם מורשת עשירה של 45 שנים וידועה באוניותיה הגדולות והמרתקות בעולם.   
 
לגלישה בגוגל סטריט

https://www.youtube.com/watch?v=g_YuiPpIqeQ

Exit mobile version