Site icon IAS

בוב בינדר: "התפריטים החדשים הם מחויבות להצטיינות קולינרית"

אושיאניה קרוזס: אומנות הקולינריה בים. צילום: יח"צ

אושיאניה קרוזס: אומנות הקולינריה בים. צילום: יח"צ

חברת אושיאניה קרוזס ,(Oceania Cruises) מתאגיד נורוויג'ן, המובילה בשיט הפלגות הקונספט והקולינריה, חושפת את תפריט ארוחת הערב האקסקלוסיבי והנרחב ביותר בלב ים.

תפריטים חדשים ועשירים

תפריטי החברה החדשים יורכבו בניצוחו של המאסטר שף ז'אק פפין (Jacques Pépin) המפורסם, שנחשב לאחד השפים המוערכים והפופולאריים בעולם, ובקולינאריה הצרפתית בפרט. פפין בישל למנהיגי עולם גדולים, החל משארל דה גול ועד ברק אובמה. במהלך חייו זכה באינספור פרסים ואף בפרס האמי על תכנית הבישול שלו לצד ג'וליה קאן. אורחי אושיאנייה נהנים מסיורי חוף בהתאמה אישית ומסדנאות אוכל מרתקות המתקיימים במהלך ההפלגה ובכל נקודות העגינה של השייט, ונחשפים למטבחים עשירים ומגוונים מכל קצוות עולם.

התפריט החדש מציע מגוון רחב ביותר של טעמים חובקי העולם, וכמו כן הרכבת מנות בהתאמה אישית על ידי שפים בכירים של החברה, מנות מיוחדות שהורכבו בקפידה בידי השפים, יוגשו יחד עם יין שנבחר בכדי להדגיש את הטעמים העוצמתיים בכל מנה, מנות חדשות ייקחו את הסועדים למסע אתני של מנות נועזות ביותר שנועד לאוהבי תבלינים חזקים במיוחד.

בוב בינדר, נשיא ומנכ"ל אושיאנייה קרוז אמר: "התפריטים החדשים והמדהימים הללו מדגימים את מחויבותנו להצטיינות קולינרית, לא רק להציע את המטבח הטוב ביותר בים, אלא התחייבות ללקוחותינו למגוון אפשרויות בחירה שיפתיעו ויענגו את החך".

תפריטי החברה החדשים יורכבו בניצוחו של המאסטר שף ז'אק פפין . צילום: יח"צ

הבחירה הטובה ביותר בתחום האוכל, הגמישות וההתאמה האישית בשייט

בכל ארוחת ערב במהלך השייט, ייהנו האורחים בחדר האוכל המרכזי ממגוון של למעלה מ-24 אפשרויות בחירה – שישה מתאבנים, שלושה מרקים, ארבעה סלטים, תשע מנות עיקריות ותשע מנות צד. כל תפריט משלב בתוכו מנות צמחוניות לצד מבחר מנות מופחתת קלוריות ממהדורת Canyon Ranch, שהושקה בהתאם לרוח החברה המעודד חיים מספקים, מענגים ובריאים.

סך כל המנות בכלל התפריטים מגיע לכ-800 מנות. לא רק שישנן יותר אפשרויות בחירה, התפריטים החדשים מציעים לאורחים את החוויה האולטימטיבית בגמישות והתאמה אישית. האורחים יכולים לבחור כמה מנות שרק ירצו, יחד עם תוספות ושאר האוכל הנלווה. כל סועד יוכל לאכול ארוחה המורכבת כולה ממתאבנים ומנות ראשונות, או לחילופן לבחור בארוחה בהתאמה אישית. מאות מנות חדשות מלוות את המנות הנבחרות שלנו שעמדו במבחן הזמן. בין אם הנוסעים המפליגים לראשונה עם חברת אושיאנייה או בפעם החמישים, כולם יתענגו מהמבחר בעל הטעמים הנועזים והטריים בנוסף למנות הקלאסיות על האדמה או בים.

בין התוספות המסעירות החדשות ניתן למנות  עוף שלם בציפוי עשבי טיבול , דג חרב על הגריל בסגנון פלרמו, ריזוטו ריקוטה מעושנת ודג הליבוט מאלסקה של פול בוקוסו. תמצאו גם  מנות אהובות שעמדו במבחן הזמן כגון הרביעייה של ז'אק פפין המורכבת  מביף בורגניון, סלמון סופרים, קלאסיקות נוספות כוללות חצילים בפרמז'ן, מנת עוף ביין, שניצל וינאי מוזהב ודג סול.

 

אודות אושיאנייה קרוז

חברת ההפלגות Oceania Cruises הינה מובילה עולמית בתחום הפלגות היוקרה. החברה ידועה בשל המטבח האקסקלוסיבי והמשובח ביותר בים, וכן במסלולים המיוחדים שהיא מציעה למבחר רחב של יעדים ברחבי העולם. כחלק מחווית השייט, מציעה חברת Oceania ללקוחותיה שירות מותאם אישית, מתחם סוויטות יוקרתי, מסעדות יוקרה ובריכות פרטיות, שירותי קונסיירז' ובאטלר אישי, הפלגה באוניות אינטימיות שתוכננו בהשראת מיטב מעצבי פנים. אוניות החברה עוגנות בנמלים ברחבי אירופה, אסיה, אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, דרום האוקיינוס השקט ויבשות אמריקה, סה"כ ב-450 יעדים מיוחדים ברחבי העולם.

אחת מיצירות המטבח של אושיאניה קרוזס. צילום יח"צ

"המטבח המובחר ביותר בים"

Oceania Cruises לא מתפשרת על פחות משלמות, בהתאם לכך החברה משקיעה את מלוא משאביה בכדי לספק ללקוחותיה את חווית ההפלגה המושלמת. אין עוד חברת הפלגות אשר משקיעה יותר בתחום החוויה הקולינארית בזמן ההפלגה.

 

Exit mobile version