Site icon IAS

אמירייטס ו-MSC Cruises מבססות את מעמדה של דובאי כמרכז שייט

Emirates ו-MSC Cruises מחדשות את השותפות. צילום MSC Cruises

Emirates ו-MSC Cruises חידשו את השותפות שלהן לשתי עונות נוספות, ובכך מבססות את מעמדה של דובאי כמרכז שייט עולמי. השותפות, שהוכרזה ביריד הנסיעות הערבי (ATM) בדובאי, איחוד האמירויות, מתבססת על מערכת יחסים קיימת של 10 שנים ותמנף את החוזקות של חברת התעופה ושל MSC Cruises כדי לשפר את חווית האורחים ולתמוך בצמיחת התיירות האקולוגית של דובאי. במשך השנתיים הקרובות, האורחים יוכלו להזמין חבילת נופש Fly&Cruise ב- MSC Cruises, הכוללת טיסות חזרה של Emirates מ-21 נמלי תעופה.

נביל סולטן (Nabil Sultan), סגן נשיא בכיר ב- Emirates למכירות וניהול מדינות אמר: "אנו להוטים להמשיך את השותפות שלנו עם MSC Cruises שהיוו חלק בלתי נפרד מתעשיית תיירות הקרוז הצומחת של דובאי. אנו בטוחים שיש לנו את התוכניות הנכונות, מכיוון שאנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק כדי לספק ללקוחותינו חוויית ים-אוויר חלקה. השותפות שלנו עם MSC Cruises היא גם אחת הדרכים שבהן אנו פועלים לחיזוק מעמדה של דובאי כיעד החורף המועדף בעולם".

Gianni Onorato, מנכ"ל MSC Cruises, אמר: "אנו שמחים להרחיב את השותפות שלנו עם אמירייטס עבור חבילות לאונייה MSC Euribia  בחבילות  Fly&Cruiseמדובאי בעונת החורף הנוכחית. הן Emirates והן MSC Cruises מוכרות כמובילות בתחומן, כך שזו התאמה מושלמת להציע את שירות הטיסה האיכותי של Emirates עם החוויה יוצאת הדופן שמחכה לאורחים בסיפון האונייה שלנו. האורחים ייהנו ממסע יעיל מהבית לאונייה ומצוות תמיכה ייעודי להתחלה וסיום ללא לחץ של החופשה שלהם".

השותפות בין Emirates ו-MSC Cruises תמשיך להתמקד באסטרטגיות קידום מכירות משותפות כגון Fly&Cruise, וקמפיינים שיווקיים בשווקי מפתח כדי להגביר את המשיכה לדובאי כיעד שייט. חברת התעופה ו-MSC Cruises יתמקדו גם בשיתוף נתונים ותובנות רלוונטיות לשיפור מתן השירות, בנוסף לתיאום על לוחות הזמנים של הטיסות וההפלגות והקלת תהליך הצ'ק-אין בפורט ראשיד.

האונייה MSC Euribia . צילום MSC Cruises

ההטבות של חבילות Fly&Cruise כוללות העברה ייעודית באוטובוס לספינה. עם החזרה, האורחים יכולים להשאיר את התיקים שלהם בטרמינל השייט, ולאסוף אותם ישירות ברגע שהם מגיעים ליעדם. בהתבסס על הרשת הבינלאומית הענפה של Emirates, חבילות MSC Fly&Cruise כוללות טיסות Emirates זמינות מאיטליה (מילאנו, רומא), גרמניה (פרנקפורט, מינכן, המבורג, דיסלדורף), בריטניה (לונדון, ברמינגהאם, גלזגו, מנצ'סטר, ניוקאסל) ו אמסטרדם, בריסל, קופנהגן, דבלין, ליסבון, פריז, שטוקהולם, וינה, ציריך וסאו פאולו.

דלפקי צ'ק-אין ייעודיים של Emirates בפורט ראשיד מאפשרים לנוסעים שיורדים מהשיט שלהם לבצע צ'ק-אין ולקבל את כרטיס העלייה למטוס שלהם עד ארבע שעות לפני יציאת הטיסה, תוך שהם עוברים את כל הליכי הבטיחות בשדה התעופה ומגיעים ישירות לשער היציאה שלהם.

אורחי שייט אמריקאים יוכלו בקרוב גם להזמין את טיסת Emirates שלהם דרך MSC Cruises מניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אטלנטה, מיאמי, אורלנדו וושינגטון*.

MSC Euribia, ספינת הדגל הנוכחית של MSC Cruises, תפליג מדובאי, איחוד האמירויות לעונת החורף 2024/25, ותציע מסלולי שייט של 7 לילות עם עגינות בדוחא בקטאר, מנאמה בבחריין, אבו דאבי וחלק ממסלולי הטיול כוללים את האי סיר באני יאס – האי הטבעי הגדול ביותר באיחוד האמירויות המציע חופים בתוליים וחיות בר מגוונות.

אודות MSC EURIBIA

האונייה מציעה מבחר רחב של אפשרויות סעודה, האורחים יכולים לבחור מתוך 10 מקומות אוכל שונים, כולל חמש מסעדות נושא. האונייה מציעה 21 ברים וטרקלינים כדי לענות על הצרכים וההעדפות של כולם, ותיאטרון ברמה עולמית המציע בידור חי מדי ערב עם תוכנית מלאה בת שבעה ימים של מופעי הפקה גדולים.

האורחים יכולים גם ליהנות מחמש בריכות ומפארק המים Ocean Cay AquaPark, אחד מפארקי המים הגדולים והחדשניים. למשפחות, אזור ילדים מהפכני כולל 700 מ"ר של שטח פנימי המוקדש כולו לילדים.

ברוכים המצטרפים לקבוצת הפייסבוק ״קרוז חלום של הפלגה״ – הייחודית בעולם הקרוזים

Exit mobile version