Site icon IAS

אל על נכנסת לעולם הקרוזים

אל על מציעה החל מהיום חבילות שייט הכוללות טיסה לאחד מיעדיה הישירים ומשם הפלגות ליעדים ברחבי העולם ביניהם האיים קאריביים, אגן הים התיכון, הים הבלטי, הפיורדים הנורווגים, המזרח הרחוק ואתרים נוספים. החבילות כוללות הפלגות עם חברות השייט הגדולות והמובילות בעולם  – רויאל קריביאן, קרניבל, MSC, נורוויג'ן וחברות נוספות, במחירים אטרקטיביים – החל מ 1,349 דולר. במסגרת המיזם, יצאה אל על בשיתוף פעולה עם חברת "קרוזיט" המתמחה בחופשות שייט לקהל הישראלי. החבילות מוצעות באתר האינטרנט הייעודי שהוקם לטובת המיזם : aircruise.elal.com.

מעבר ממכירת יעדים למכירת מוצרים

כבר הרבה זמן שאל על הפכה את הדיסקת המסורתי-תעופתי שלה והחלה לשווק באתריה ובאמצעות סוכנים חבילות נופש במקומות שונים בעולם. עתה היא עושה צעד נוסף קדימה ומתחילה לשווק חבילות שייט. משמעות המהלך הוא – שאל על עוברת ממכירת יעדי טיסה למכירת מוצרים, שבמסגרתם יש גם טיסות. כספקית הטיסות לחו"ל הגדולה בישראל, מעבר זה אמור לשפר את  רווחיותה, כי בשיווק ומכירת חבילות תיירות טמון פוטנציאל להגדלה משמעותית במחזורי המכירות שלה.

"מיזם ייחודי"

דוד מימון, מנכ"ל אל על אמר היום: " ענף הקרוזים הבינלאומי הוא אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם התיירות. אל על זיהתה את הפוטנציאל הגלום בכניסה אל השוק וכחברה הפועלת לחדשנות והובלת שוק התיירות הישראלי, החלטנו לצאת במיזם ייחודי ולהציע חופשות המשלבות טיסה ושייט באניות מהמתקדמות ביותר בעולם. אנו נציע לראשונה חופשה אטרקטיבית ומפנקת, ליעדים רבים ומגוונים ברחבי העולם, המתאימה לתיירים מכל גווני האוכלוסייה (זוגות, צעירים, משפחות, גיל הזהב ועוד) אשר כוללת טיסה, בתי מלון, העברות, ארוחות ושפע של בידור ופעילויות במחיר אחד קבוע מראש".

"בשורה לשוק התיירות"

מנכ"ל קרוזיט, אודי שנבל אמר היום: "בשנים האחרונות מיצבה עצמה קרוזיט כאחת החברות המקצועיות בענף הקרוזים בישראל והפכה לחברה המובילה בתחום חופשות השייט. אני מאמין שהיציאה לדרך המשותפת עם אל על הינה בשורה לשוק התיירות בישראל ותעמיד לרשות קהל הלקוחות אלטרנטיבה נוספת לחופשה איכותית ואטרקטיבית".

לקוחות מועדון הנוסע המתמיד יוכלו ליהנות מצבירה או מימוש של נקודות גם עבור מוצר חבילות השייט. כמו כן, לקוחות Fly Card יזכו להטבות נוספות ברכישת חבילת שייט של AirCruise.

 

Exit mobile version