Site icon IAS

אלור אוף דה סיז בדרך לאירופה

אם אי פעם חלמתם על שייט באוניית התענוגות הגדולה בעולם Allure of the Seas ,בקיץ 2015 החלום יכול להתגשם. חברת הקרוזים רויאל קריביאן הודיעה על החלטתה להפעיל את Allure of the Seas במסלולי שייט מנמל ברצלונה או רומא (צ'יוויטווקיה).

 

כמעט 5 שנים שה- Allure of the Seas והאונייה אחות Oasis of the Seas חולקות את התואר "ספינת השייט הגדולה והחדשנית בעולם" ושרתו למעלה משני מיליון נוסעים במסלולי שייט באיים הקריביים.

 

כאמור, Allure of the Seas תקיים מסלולי שייט של 7 ימים, החל מ-24 במאי 2015 ,בכל יום ראשון מברצלונה או מרומא (צ'יוויטווקיה).האוניה תעגון בפלמה דה מיורקה, מרסיי, לה ספציה (פיזה/ פירנצה), רומא (צ'יוויטווקיה) ונאפולי (קפרי).

 

"רויאל קריביאן תיקח את הנופשים ליעדים קסומים באירופה עם המסר  WOW על האוניות החדשניות בעולם ב-2015", אמר קרול שוסטר, סגן נשיא בכיר לשיווק ברויאל קריביאן. " ל- Allure of the Seas אין מתחרים וגם על האוניות האחרות שלנו באירופה, כל אחד מאנשי הצוות הידידותיים יטביע את חותמו על שרות "עוגן הזהב" לנופש בלתי נשכח ".

 

בנוסף לאלור אוף דה סיז, האוניה  Rhapsody of the Seas מציעה מסלולי שייט של 3, 10 ו-11 לילות בים השחור, יציאה מאיסטנבול ושייט של 7 ו-11 לילות ביוון ובטורקיה, יציאה מרומא. Splendour of the Seas  מציעה מסלול של 7 לילות באיי יוון וטורקיה, יציאה מוונציה. 

                 

ב- Allure of the Seas אטרקציות ייחודיות: קרוסלה לילדים שנבנתה בעבודת יד, סנטרל פארק עם למעלה מ-12 אלף עצים אמיתיים, סימולאטורים, החלקה על הקרח, טיילת ארוכה ורחבה עם חנויות, בתי קפה ומסעדות ועוד.

 

https://www.youtube.com/watch?v=cBBGwcLQvLI

Exit mobile version