Site icon IAS

אינטרנט אלחוטי חינם בקריסטל קרוזס

חברת הקרוזים היוקרתית קריסטל קרוזס הודיעה על הטבה חדשה הכלולה בשייט, אינטרנט אלחוטי חינמי לחברי מועדון קריסטל, מועדון האורחים החוזרים, בו כל אורח יקבל 60 דקות גלישה על כל יום שייט. לדוגמא, בשייט ל 10 ימים ייהנו האורחים מ- 600 דקות גלישה לאדם בחינם לשימוש בכל עת.

 

על ההטבה החדשה אמר נשיא קריסטל אדי בורנשטיין : "אנו ממשיכים להציע מגוון חוויות ואפשרויות לאורחינו מרחבי העולם, ומאחר שרובם הינם לקוחות חוזרים, בחרנו להרחיב את ההיצע ובכך להודות להם על נאמנותם לקריסטל".

 

קריסטל השקיעה יותר משנה בתכנון והתקנת שיפורים טכנולוגיים שהופכים את הגלישה לזמינה בכל מקום במהלך השייט. בהתאם לכך, כל אורח שיוצא לשייט עם חברת קריסטל, הופך באופן אוטומטי לחבר מועדון ובשייט הבא יכול ליהנות מחבילת הגלישה חינם.

 

חברת השייט היוקרתית קריסטל זכתה זו השנה ה- 18 ברציפות בתואר החברה הטובה בעולם לאוניות גדולות ע"י המגזין Travel & Leisure ובפרסים רבים נוספים. החברה נבדלת מחברות השייט האחרות באלגנטיות, איכות האוכל הגבוהה, רמת השרות, חידושים תמידיים והקפדה אינסופית על כל פרט ופרט במהלך החופשה.

 

הכנסותיה של קריסטל גדלו בשנת 2013 ב- 22% לעומת 2012, נתון המצביע על שביעות רצונם של אורחיה. כמו כן, קיימת כבר תפוסה של 78% בהזמנות לשנת 2014 ועלייה של 42% בהזמנות לשנת 2015.

 

נשיא חברת קריסטל, אדי בורנשטיין, מייחס את ההצלחה של קריסטל לסטנדרטים הגבוהים שהיא מעניקה: שירות מעולה, עיצוב הספינות והסוויטות, הניסיון ועוד. כמו כן, בורנשטיין מציין כי תמיכת סוכני הנסיעות ברחבי העולם תרמה גם היא לשגשוג הפעילות של קריסטל. 

 

חברת קריסטל זכתה בתואר "Americas Best in Travel" בקטגוריית שייט יוקרה לשנת 2013 בחלוקת הפרסים הייחודית המזוהה עם חברות ומותגים בו נשים ממליצות לנשים. בהתבסס על סקר לאומי שכלל כ- 1,300 נשים וסוכני נסיעות, נחשף שהפרס לא רק משקף את סדר העדיפויות שלהם, אלא גם משבח את המסירות של קריסטל למצוינות, אווירה אלגנטית, פאר ושירות ברמה גבוהה על ידי אנשי הצוות.

 

בנושא זה, אדי בורנשטיין נשיא קריסטל אומר כי " תמיד ידענו שהאורחים שלנו הם השגרירים המרכזיים מרגע שחוו את החוויה, אבל פרס זה, הניתן על ידי אנשים, מייצג את החותמת הרשמית לכך".

 

מחברת אופיר טורס המייצגת את חברת קריסטל קרוזס בישראל, נמסר כי היא מברכת על הפרסים שקיבלה חברת השייט היוקרה והמובילה בעולם. החוויה מדברת בעד עצמה ולקוחות קריסטל יודעים להעריך איכות מהי,

 

 

Exit mobile version