Site icon IAS

אוניית התיירים Norwegian Spirit עגנה הבוקר בנמל חיפה

הנורוויג'ן ספיריט עם חיפה ברקע. צילום רחפן ארז סימון, גיאודרונס

מיד בסיום שיפוץ של כ-100 מיליון דולר, נכנסה הבוקר אוניית התיירים Norwegian Spirit לנמל חיפה, כנמל פקידה ראשון בהפלגת הבכורה שלה. מחיפה תמשיך האוניה לתעלת סואץ, בדרכה לים האדום ולבסוף, לדובאי.

האוניה תשהה שלושה ימים בחיפה, במהלכם יסיירו התיירים ברחבי ישראל. ה-Spirit, שהייתה אמורה להעביר את המשך שנת 2020 במזרח הרחוק, ביטלה את כל הפקידות שלה במזרח ותבלה את רוב השנה במזרח הים התיכון, כולל פקידות בישראל ובנמל חיפה, בהפלגות שיתחילו ויסתיימו בנמל פיראוס.

הספא בנורוויג'ן ספיריט שעוגנת בחיפה. צילום יח"צ

ה-Spirit מצטרפת לשורה של אוניות שמשלימות יחד חורף חם בנמל חיפה, עם מספר שיא של תיירים לתקופה זו. לשם השוואה, בחודשים נובמבר 2019-פברואר 2020, יגיעו לנמל חיפה 48,295 תיירים,  זאת לעומת 9,902 תיירים בתקופה המקבילה אשתקד – זינוק של 490%. על פי ההזמנות שכבר אושרו, בשנת 2020 כולה צפויים להגיע לנמל חיפה כ-103 אלף תיירים, בהשוואה ל-71,370 תיירים בשנת 2019 ו-27,509 בשנת 2018.

זוהר רום, מנהל תחום התיירות והקרוזים בנמל חיפה, אמר: ״אנחנו גאים להיות נמל הפקידה הראשון של ה-Spirit המחודשת ונשמח לקבל את האוניה לשורה של פקידות שבועיות בסתיו הקרוב. חברות הקרוזים מביעות אמון בנמל חיפה ואנחנו, מצידנו, נעשה כל מאמץ לעמוד לרשותן ככל שנוכל בתקופה הלא-קלה שהן חוות כעת״.

Exit mobile version